fredag 12 oktober 2012

Fredag, Duktiga killar & Svordomar!

Ja, då var det äntligen fredag och jag inleder dagen med att tvätta sängkläder och renbädda. Elton har nämligen lärt sig att ta av sig både pyjamasbyxorna och blöjan - helt själv! Duktig kille...synd bara att han firade bedriften med att BAJSA i vår säng. Fredagsmys - på en helt ny nivå. Det är fantastiskt att vara småbarnsförälder. Glamouren flödar i mitt liv...som vanligt.

Nu ska vi bege oss till Kyrkis. Jag tror att jag kan behöva det efter morgonens alla svordomar. 

Jättemånga mailar mig och frågar hur det går i tävlingen "Årets Bloggmamma 2012" (<-- länk) och jag vet bara att resultatet ska publiceras i nr 14 och det var nr 12 som kom ut nu. Så vi får helt enkelt vänta och se... ;)

over and out.

//Meekatt...
 

Klicka på bilden och fynda PoP-kläder till 60%!




25 kommentarer :

  1. Oh happy day..! Det finns en morgondag Malin, tänk på imorgon! Då blir det lite mer glamour än bajs iaf. Hoppas jag! :-)
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, imorgon hoppas jag att det blir väldigt lite bajs! ;)

      Radera
  2. Ha ha ha vet inte om jag ska skratta eller gråta...men jag hade ungefär samma morgon...fast löst bajs i blöja, löst bajs i pyjamas och löst bajs i säng...mitt liv kunde bli mer glamour(l)öst än detta!

    Ha en skön dag!
    /Wiveca

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, visst är det fantastiskt att vara förälder? ;)

      Ha det gott! Hoppas barnen är förstoppade imorgon, haha.

      Radera
  3. Skrattar .. Jag är glad att jag inte har barn. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, skiter aldrig hundarna i sängen?! ;)

      Radera
  4. Vi kör inte med fredagsmys här, det är bortkastat och misslyckas ALLTID.
    Efter en väldigt skrikig biltur ner till sommarstugan sâ skickades ungarna i säng och föräldrarna skulle njuta lite. Men alla var sâ trötta att det stupades i säng här.
    Fredagsmys pâ hög nivâ, jo jag tackar ja .;)

    Och vi kör blöjavvänjning här sâ det har varit kiss och bajs mest hela veckan för oss.
    Men OJ om det fâr man ju inte skriva pâ bloggen: Mua ha ha ha ha.

    Hälsningar
    Yohanna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, klart att man får! Lägg gärna ut bilder med, haha. ;)

      Hoppas lördagen i stugan blir bättre! <3

      Radera
  5. Wiweka och Malin: Ni har ju haft en riktig SKITmorgon min morgon har varit PISS sen ca 5 .... LEDIG dag= chansen att sova ut morgon startar EXTRA tidigt med just ovanstående PISS "maaaaamaaaaa blöjan sitter snett det är kiss i sängen (det jäkliga är att det är mitt fel då jag inte ville tända lampan i gårkväll när jag kissat henne halvt sovandes)

    I am H A PP Y Iam H A PP Y .......... inte arg och sur det minsta idag.å så tar vi den med Askungen el Snövit också ;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahaha...glamouren flödar i våra liv! ;)

      Radera
  6. Vi har tack och lov lyckats slippa bajs i våran säng, men usch för dem gånger man kom in till äldste sonen och hittade honom, spjälsängen, väggar och allt inom en meters radie nerkletat i bajs!!! Visst är de duktiga som gör framsteg och lär sig att kissa och bajsa utanför blöjan, men vem fan har sagt att de får en guldstjärna för gott uppförande när bajset är överallt utom i blöjan???

    Undrar om ens kyrkan hade velat ta emot mig i de lägena, man måste ju varit svart som synden från topp till tå!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, är jag välkommen i kyrkan så är alla det! ;)
      Jag försöker att inte svära på Kyrkis...det går sådär...

      Radera
  7. Hahahahaha - skøøøøønt med de "kære" børn.
    Ha en trevlig helg.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är det underbart? ;)

      Ha en go helg!

      Kram!

      Radera
  8. Haha! Lätt att sitta här och skratta. :) Det kommer säkert hända här hemma snart också, så jag kanske borde vara tyst...det kan slå tillbaka på en. ;)

    SvaraRadera
  9. Åh hoppsan, det fredagsmyset hoppas jag att våra killar låter bli, är mest välling och kräk i vår säng, blandat med leksaker såklart!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh vad jag saknar den tiden då man bara hade täcken och kuddar i sängen!!

      Radera
  10. Oj, oj, oj, det är visst roligt nästan jämnt:-) Det var nog värre förstås hos Bonde söker fru, där hoppade en av tjejernas hundar upp i en annan tjejs säng och bajsade:-o Fy säger jag bara!!!

    Vilken fin artkel om dig o barnen i tidningen! Heja dig!

    (Hoppas varje vecka att jag ska stöta på dig på Maxi, helst vid grönsaksdisken:-) men det har inte hänt än:-))

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, det kan inte vara det som är "hundtricket"?

      Tack! Haha, vi får ju bestämma date vid gurkorna en dag, haha.

      Kram!

      Radera
  11. Men oj din stackare. Den bedriften har inga av mina barn lyckats med. Men bara för att jag säger det nu lär väl min sista hitta på något sådant ;-)

    SvaraRadera
  12. Härligt när dom kommer på det där med att ta av och på saker själv. Eller INTE.
    Anna tog av sig blöjan, gick och hämta byxor och satte på. SEN bajsa hon världens laddning och kom snällt och sa: Anna bajs! Kul den dagen börja, haha...

    SvaraRadera
  13. http://www.galoppbilder.se/blogg/?p=6538

    Länk till deras ÅRINGSauktion ;-) går tydl att sälja sin åring ...... :-P

    SvaraRadera
  14. En liten kort *host host* ;-) hälsning till TOMMY
    http://www.dansmaffian.se/index.php?option=com_kunena&Itemid=363&func=view&catid=9&id=112806&limit=10&limitstart=110

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!