måndag 29 oktober 2012

Fina mössor!

Alice och Elton har fått nya jättefina mössor ifrån gulliga Carina som har företaget myran & lo här i Skottorp. När Elton fick sin mössa tog han tag i den, lokaliserade en kossa och vrålade "MOOOOOH!" Kärlek vid första ögonkastet med andra ord, haha! Skönt när man slipper en konflikt på morgonen. Mössan åker på frivilligt - resten av outfiten är dock svårare, Men ja, blir det inte så kallt kan man väl springa runt naken...med fin mössa?


I vanlig ordning poserar Alice med tungan ute... 
 
Klicka på bilderna för att komma in till myran & lo och kika runt bland fina unika barnkläder, mössor och roliga presenter!


over and out.

//Meekatt...

9 kommentarer :

  1. Jättefina mössor! Gillar "hänget" där bak på Eltons! Vilka fina barn du har Malin! <3

    Kram Emma

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Ja, de är ganska fina... ;)

      Ja, jag älskar Eltons baggy-mössa!

      Kram!

      Radera
  2. På en dag har du alltså fått superfina mössor OCH Chocklad? How do you do it? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mössorna fick jag i förra veckan! Idag fick jag choklad och glögg! Life is good! ;)

      Radera
    2. Men vafan! Jag vill oxå ha glögg. Och raggsockar. Och tre meter snö! Gud, så mysigt! :)
      Din lyckans räka!
      (jag misstänker att ordspråket inte riktigt sade så men jag är trött och senil!) ;)

      Radera
  3. Jättefina! Matchar jackorna i färgen... Fräckt me två-i-en, typ...
    O ser att bilderna inte e tagna idag.. ^^

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, de är jättefina! Färgerna blev perfekta. :)

      Nej, bilderna vid havet togs igår...när solen visade sig!

      Radera
  4. Superfina mössor som passar ypperligt på dina supersöta barn!!!
    Kram!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!