tisdag 2 oktober 2012

And the winner is...

Tävlingen om ett presentkort på 2 500 kronor på Lifequality Products är avslutad. Stort tack till alla deltagande och tack för alla roliga motiveringar. Vinnaren är utsedd och det blev:

- Jennie, supermorsa wannabe -
 
"ÅH!! Jäklar vad mycket snygga möbler! Jag har gillat och delat och nu letar jag efter megafonen i ungarnas rum! (inte för att väcka dem med utan för att skrika ut tävlingen till alla gamlingar på jobbet. Nu har de ju inga datorer men jag ska nog hjälpa dem som vill tävla! ;D

Ja, min hurtiga 94-åring på jobbet skulle älska den där elbilen - Hummern. Men jag vill ju gärna vara lite egoistisk här för en gångs skull. JAG vill ha en cykelvagn och leka supermorsa jag med. Dessutom skulle jag nog köpa mig en snygg fotölj till sovrummet där jag kan sitta och gråta i min ensamhet när jag hatar mitt liv. Det skulle kännas bra mycket lyxigare och roligare att gråta i en snygg fotölj, haha. T
ack Meekatt för en UNDERBAR blogg" 


Stort grattis Jennie! Hoppas du fick med dig några utav gamlingarna på jobbet i tävlingen! Elbilar måste vara det ultimata transportmedlet för 94-åringar, haha. Och du, inte ska du gråta i din ensamhet - du ska stänga dörren, krypa upp i fåtöljen och trycka i dig Geisha som om det inte fanns någon morgondag, haha. Och OM det finns en morgondag kan du ju cykla bort det! ;) Maila mig din adress på info@meekatt.com så meddelar jag Lifequality Products!

NU är det dags för en akutstädning! Snart kommer en reporter hit och trots att hon sa "Nej, du behöver inte städa - jag har själv fyra barn" så känner man ju en viss press, haha. Tror att jag kan pressa in lite mer i Freddys garderob...


Ha en bra dag allihop! Och grattis igen Jennie!

over and out.

//Meekatt...

8 kommentarer :

  1. Helt rätt vinnare läste motiveringen tidigare och gillade den verkligen :-)

    Malin, DEN bilden måste jag bara sno! Säger ju allt... Precis vad jag sysslar med nu, har sex ej nära tjejer här ikväll

    SvaraRadera
  2. Just när de säger "du behöver inte städa" vet man att de kommer att kolla detta! BVC-tanten som kom på hembesök till våra nyfödda twins sa samma sak och genast började jag knäskura köksgolvet. Mig ska de minsann inte lura!

    SvaraRadera
  3. Åh herregud!! Tack ska här cyklas o gråtas :) tack för världens bästa blogg

    SvaraRadera
  4. GRATTIS TILL VINNAREN! Jättebra motivering, haha! Klart rätt vinnare! Nu får jag väl in och köpa min cykelvagn jag som levde på hoppet! ;)

    Kram!

    SvaraRadera
  5. Sv: Tack så mycket och ursäkta för sent svar!

    Jag har som sagt haft min mor på besök och eftersom vi bara setts 2 gånger på ca 10-11 år så var det massor att ta igen! :)

    Hoppas allt är bra!
    Kram

    SvaraRadera
  6. Grattis till vinnaren. Helt klart en toppen motivering :-)

    SvaraRadera
  7. Hehe ... grattis säger jag med :)

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!