onsdag 6 februari 2013

Skitbra tips för den kissnödiga?

Hemleverans av blöjor - Hallefuckinglujah för den här trötta mamman! Vi har fått prova blöjor ifrån Blöjbudet.se och vi är jättenöjda! De sitter kanon, är mjuka och smidiga runt benen och håller tätt. Vi testade dem under magsjukeperioden - hårdare testgrupp än en magsjuk Elton finns inte, haha. Så yeyh för bra blöjor till bättre pris!
 
Blöjorna finns i 5 olika storlekar och levereras hem till dörren inom 2-4 dagar. 
Hur praktiskt är inte det?!

Blöja, skor och dreggel på magen, haha. Snyggt va?

 Ja, han är ganska söt... ;)

Klicka HÄR för att läsa mer eller beställa en egen leverans!

over and out.

//Meekatt...

34 kommentarer :

  1. Ganska?!! Helskön unge ju!!! ;)

    SvaraRadera
  2. Han är underbart söt! :-)
    Så bra det låter med blöjbud, smidigt!!!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Väldigt smidigt. Nu ska jag bara hitta chokladbud, vinbud och barnvaktsbud så blir mitt liv perfekt, haha.

      Radera
  3. Han e skit söt :) kommer ihåg när min son va liten nu e han stor å envis :P men ändå väldigt söt ;)

    SvaraRadera
  4. Åh vad pigg och go han ser ut! Så skönt att se honom så glad!

    Hemleverans? Säger som du: Hallefuckingjuhjah! Jag ska absolut beställa!

    Lagt dagens röst på finest! Lycka till katten!

    Kram Elin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack!

      Ja, det är skönt att han är back in business. <3

      Radera
  5. Hade dom haft byxblöjor så hade jag köpt direkt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det är synd att det inte finns men det kommer kanske!

      Radera
  6. Godkväll! Vill bara kika in och skicka massor av #nätkärlek till dig! //Malin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack fina du!

      "nätkärlek är den bästa!

      Radera
  7. Hej! Är detta en annons för blöjor, dvs har du fått betalt för att skriva att de är bra?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej! Nej, detta är ingen sponsrad annons för blöjor - detta är ett blogginlägg med ett tips på en produkt/tjänst som jag tycker är asbra! :)

      Radera
    2. Anonym: Vi som läser här inne är många av oss föräldrar och vi uppskattar tips vi kan ha nytta av. Om Meekatt får betalt eller inte spelar ingen roll för mig. Tror knappast att Meekatt skulle göra reklam för produkter hon inte gillar va? Konstig kommentar.

      Radera
    3. Hej igen!
      Det var absolut inte menat som kritik. Jag tycker absolut det är schysst att tipsa om bra produkter som man gillar. Men jag tycker också att meekatt Borde få bra betalt för att ställa upp med en sån liten sockertopp som fotomodell, i en blogg som säkert läses av många småbarnsföräldrar. Och jag personligen vill hellre veta om det just är ett betalt inslag eller ett personligt tips. Vilket jag fick svar på. Gillar din blogg, skrattar och gråter och håller tummarna för att du blir årets mammablogg! Kram

      Radera
    4. Anonym: Jag tog det inte som kritik. :)

      Inom kort kommer jag att ha en del betald reklam på bloggen men då kommer jag vara tydlig med att det är just sponsrade inlägg. Dock kommer jag även fortsättningsvis bara göra reklam för och tipsa om produkter/tjänster som jag själv tycker är bra! :)

      Kul att du gillar bloggen och tack för tummhållningen! :)

      Radera
  8. Det er vel lige meget om indlægget er betalt. Hovedsagen er, at man kan have tillid til at det bloggeren skriver - og det kan man her, er jeg sikker på.

    Fås den i voksen storlek??? ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, det går säkert att ordna om det krisar! ;)

      Radera
  9. Vi prenumererar på blöjor, våtservetter, toalettpapper och hushållspapper, levererat till dörren en gång i månaden. Det underlättar verkligen!

    SvaraRadera
  10. Vad är det med killar och nummer 2 egentligen. Har ALDRIG träffat på en karl som inte är expert på just det.
    ?????

    Hälsningar
    Yohanna

    SvaraRadera
  11. ÅH MEN HUR SÖT FÅR MAN VARA?!!? Han borde ju vara reklambebis för dem!!

    Skitbra affärsidé! Underlättar storhandlingen en del! Ska absolut titta närmre på det! Tack för ett bra tips!

    Fråga Ugglan: Var hittar ni allt sånt bra?! Jag vill också ha. :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag undrar med - var hittar man det?!

      Radera
  12. Ja nåt sånt fanns ju inte när mina var små. Dock finns det hemleverans av godis här ute. Och vad passar väl inte bättre än det till lata tonåringar?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hemleverans av godis..? Låter livsfarligt för den här kroppen, haha.

      Radera
  13. Han är otroligt söt!
    Skönt att han är piggare nu!
    Skulle kanske testa de där blöjorna, för R har kissblöt pyjamas varannan morgon..
    Hoppas att du har en bra dag,
    kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, mammas sötis. :)

      Ja, vi är jättenöjda med dem!

      Kram!!

      Radera
  14. haha "skitbra" "kissnödiga" :) Låter som en smart grej iaf oavsett om man är skitnödig eller kissnödig!
    krams! <3

    SvaraRadera
  15. Åh! Hemleverans! Det ska jag utnyttja! Letat igenom alla väskor och hittade till slut en stackars blöja under vagnen idag. Glömt fylla på med blöjor och blir lika tokig varje gång. Dessutom cyklar jag och handlar så hemleverans är en gudagåva! TACK för tipset.

    Och ja, Elton borde få en livstids leverans med blöjor för de underbara bilderna. Han är verkligen den sötaste som finns!

    Kram Louise

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, hoppas han inte behöver blöjor på livstid!! ;)

      Kram!

      Radera
  16. Han är jättesöt på 50 mils avstånd :-P
    nä jag bara skoja men det räcker bra med mina egna två en till unge av det måttet hehehe nej tack :-)
    skickar Kramar med bud hemleverans ska det vara ngn snygg brandman el byggarbetare kanske ? ;-)

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!