onsdag 13 februari 2013

Förberedelserna pågår...

...och det tar ju ett par timmar med den här kroppen. Det ska tryckas in och det ska tryckas upp och det ska pimpas både här och där. Och strumpbyxorna ska INNANFÖR trosorna - tack för det tipset! Nu slipper jag gå och dra i dem hela kvällen! 

Idag har jag hunnit med lite egentid i stora staden. Jag inledde med att åka rulltrappa inne på Kulturhuset...för det har jag aldrig gjort. På tredje våningen fanns en miniatyr av Stockholm med roliga knappar att trycka på och där stod jag som en dum turist tills jag blev nerstirrad av en sexåring som trängde sig fram till knapparna. Ungjävel - jag var där först! Jag gav honom onda ögat innan jag gick. Sen blev det lite shopping, sminktips på Åhléns, en cider på Bolero Tapas och lite mer bubbel inhaldlat på systemet. NU är vi laddade för Finest Awards! Åh vad kul det ska bli att mingla med en massa fantastiska bloggare!

Vi bor på Sheraton och gode gud vad bra vi har det! En HEL 160-säng var! Hur ofta har man så mycket sängplats?! Jag vill aldrig hem!


Utsikten från rummet & lite hotellfrukost för er som undrar vad en som som jag äter, haha.


Life is good! Kolla in sängarna! FYRA kuddar var! FYRA!

Knäcker extra som Thaimassör..? Haha


 (Bara kul i min hjärna?)
Nu har vi shoppat det sista inför kvällen. Ni ser - vi har ju allt vi behöver, haha. ;)


Nu har jag en date med Per Morberg...i badkaret. För sån é jag!

over and out.

//Meekatt...

12 kommentarer :

  1. Men.....varför finns det ingen geisha på den sista bilden?! Den borde finnas där:-( Hehe:-)

    SvaraRadera
  2. Hahahaha.... geisha'en blev vel spist på rulletrappen.....

    Pøj Pøj Meekatt ;)

    SvaraRadera
  3. Njuuut av vistelsen och massa lycka till!!

    Malin

    SvaraRadera
  4. Oj så lyxigt du har det Malin!Njut! Önskar dig stort lycka till.

    SvaraRadera
  5. Jag och sambon bodde på Sheraton förra helgen, det var som att bo på Ryanair haha. Dom tog extra betalt för ALLT och 260 kronor för en frukost, för en person, per dag? Hah!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, ajdå. Vi fick frukosten inkluderad. 260 kronor var den inte värd!

      Radera
    2. Nä vi skippade ;)

      Radera
  6. Mååååste fixa min telefon missat alla roliga bilder sista tiden :-(
    Nä du inte bara i Din hjärna det är SK "STENåldersmat" :-P

    SvaraRadera
  7. Ingen Geisha... nä dra på trissor. Har Du blivit omvänd till Polly?
    Kram från :-)ngrid W

    SvaraRadera
  8. Jag fattade det roliga med Hash-kakan... måste vara värdefull i den storleken.
    Kram, igen
    :-)ngrid

    SvaraRadera
  9. Noterade just att has(c)hkakan inte innehåller varken gluten eller lactose. Gissar att det räcker med naturliga ekologiska tillsatser... ;)

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!