fredag 22 februari 2013

Exotiska butiker, Krogragg och One night stands?

Ja, man kan ju inte annat än njuta när man bor i den här sviten. Vi hann med en snabb sväng på stan innan det blev kväll och dags för middag. Vi passade på att besöka lite exotiska butiker nu när var i stora staden...som H&M...och Systembolaget, haha. Tur att vi kommer ut lite! ;)

Freddys första goodiebag, haha.

Jag försöker se snygg ut. Lyckas sådär. Ser mest kåt ut, haha. Observera mina långa bröst.

Såhär ser jag ut egentligen. Och där ser ni kvällens krogragg med. Honom tog jag nyss med upp på rummet. För sån é jag! 

Haha, just nu saknar jag INTE barnen! ;)

Ett kamerastativ bredvid sängen? Vad tror de om mig egentligen?! Man förevigar inte ett "One night stand"!

Någon på detta hotellet borde bli Stadsminister! NU!

Nu ska jag bjuda chefen på ett glas vin. Sen ska jag moona Göteborg. För sån é ju jag.

over and out.

//Meekatt...
 

15 kommentarer :

  1. Nog inte bara jag som läste EROtiska butiker?????

    SvaraRadera
  2. Läste samma sak. Min första tanke var " Meekatt har hittat andra långgatan!"

    SvaraRadera
  3. Fan vad snygg du är katten!!

    Njut av Göteborg! Och av ditt krogragg, hahaha. Du är galen...och helt underbar!

    SvaraRadera
  4. Du är skitsnygg idag! Haha du får nog med dig det där ragget tillbaka till hotellrummet! Han lär inte släppa en sån pingla i första taget ;-)!

    SvaraRadera
  5. Läste samma. Ha ha kram kram Njut nu

    SvaraRadera
  6. Haha! Hittade din blogg idag! Äntligen en blogg som är rolig på riktigt! Moona Göteborg... Härligt! ;)

    SvaraRadera
  7. Ja, den terrassen är ju som klippt och skuren för att moona... Du både får och ger en anmärkningsvärd vy. :)

    SvaraRadera
  8. Du är så himla fin !
    www.ankpung.se 23 åring mamma med skyddad identitet

    SvaraRadera
  9. Sådär långa bröst har jag med, fattar inte vad de kom ifrån men antagligen sex ammande barn (inte alla på en gång tack och lov)

    SvaraRadera
  10. F-n vad lyxigt ni har det:-) Rubinen är nog bästa hotellet i Gbg men DEN fina sviten har vi minsann aldrig haft!

    Du är skitsnygg på bilden (o annars med)! Njut av er helg.

    Kram

    SvaraRadera
  11. hej snygging? kul och se dig igår! trevlig man du har, håll hårt i varandra ;-)

    SvaraRadera
  12. Stadsminister i vilken stad då..? Det är nog fan tur att du är snygg! ;-)

    SvaraRadera
  13. NU förstår jag vad det var som BLOGGSVITEN var för något ;)
    Kamerastativ: inte för att föreviga on-night-standet utan för att kunna fotografera sig själv förtåss utan att vrida armen ur led.

    Jag har alltid undrat hur folk fixar bra kort på sig själva ;)

    Hälsningar
    Yohanna

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!