torsdag 7 februari 2013

Barnfritt, Porr & Fulhet!

Vilken kväll! BARNFRI tid i strandhuset - bara vi två! God mat, vin, choklad och 150 värmeljus och filtar för att hålla värmen. Ja, och med Fråga Olle på TV:n kan vi ju till och med inkludera porr! Hur ofta får man till allt det på en och samma kväll?!

 
 De fes åtminstone inte på varandra ikväll...

Tack Tessan för en toppenkväll, haha! Nu ska jag borsta tänderna, smörja in händerna i Helosan, läpparna med Idominsalva och krypa ner till Freddy. Det är mitt "Sexy Face". Säkrare preventivmedel finns inte.

over and out.

//Meekatt...

8 kommentarer :

  1. Hahaha!
    Romantisk kväll och du har tid till att blogga... det säger väl allt? ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, kvällen slutade tidigt. Vi frös nästan ihjäl i strandhuset.

      Radera
  2. Härligt !!
    Kan Du inte tipsa mvc om det prevmedl istället för p-piller? Idomin går man inte upp i vikt av, (eeeh el kanske ÄR Idominen o inte semlorna som är boven) humöret blir inte sämre av Idomin åtmindstonde inte pga hormoner,
    samt man riskerar inga proppar.
    kramar.....,

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag ska ta upp det med dem! Och ja, du kan ha en poäng. Det är kanske Idominen som gjort mig tjock!? Lika bra att jag börjar äta semlor igen! ;)

      Kram!

      Radera
  3. Din humor lyser verkligen i mitt vintermörker!

    SvaraRadera
  4. Efter mina två turbulenta veckor har jag tagit tag i min fredagsfräckis igen. Kom in till mig och läs den - jag tror att du kommer att gilla dagens!!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!