tisdag 26 februari 2013

Inte bara näthat!

Nej, en hel del kärlek väller också in hos mig. Och det är såklart uppskattat...oftast. Ni som inte hänger med på allt som händer på bloggens Facebooksida måste såklart också få se lite äkta "nätkärlek":

"Hej Meekatt. 


Jag drömde om dig inatt. Att du var en riktig katt & att du flyttade hem till mig & vi hade världens sexigaste relation. Jag bor i Helsingborg om du vill bli kliad under hakan och andra ställen av en ung riktig hankatt."

Ja... Tack för ditt mail? Risken är att jag blir överkörd av en långtradare redan på Hallandsåsen så jag får nog hålla mig hemma. Sen har jag för övrigt väldigt svårt för hanar som tvättar sig själv där bak...med tungan. //Mjau?



Dags för årets roligaste - Raw Comedy Club i Halmstad!

over and out.

//Meekatt...

4 kommentarer :

  1. Namnen i söder :)26 februari 2013 kl. 18:30

    Skrattar än....... <3

    SvaraRadera
  2. Hahahahahaaaaaaaaaa....

    God fornøjelse ;)

    SvaraRadera
  3. hahaha, jag dööör!! ^^ underbart med närkärlek, även om man undrar ibland. ;)

    kram kram

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!