onsdag 27 februari 2013

Raw Comedy, Glada barn & Onani?

Igår var vi alltså på Raw Comedy i Halmstad med Fnulan och hennes man. Jag har träningsvärk i skrattmusklerna idag trots att en hel del faktiskt var upprepning ifrån förra året. Lite konstigt att köra en "ny turné" med samma material. Men oavsett är de ju skitbra hela gänget. Man får liksom fram såna där fulskratt så att man gapskrattar och skäms lite på samma gång när man inser vad det är man skrattar åt. Det är låg nivå, mest snusk och helt i min stil! Humor när den är som bäst!


 Bilden har jag snott av Fnulan. Var hon snott den vet jag inte.)

Ny för i år var Ann Westin och hon var helt klart kvällens stjärna. Ganska skönt att för en gångs skull höra att det finns någon som svär mer än vad jag gör, haha. Men man kan ju bara älska en kvinna i volangklänning som berättar om "ofrivilliga brasilianska vaxningar" och hur jävla jobbiga alla barn är...inklusive hennes egna. En kvinna helt i min smak! ;) 

Ja, lika kul som hela kvällen var är ju att jag blev världens fulaste på bilden vi tog med Mårten Andersson. Vad hände där? Okej att jag hade varit vaken i 150 timmar och skrattat så att tårarna sprutat de sista två...men hur ful får man va?! Inte ens instagram räddar upp den där frisyren...men den tar i alla fall bort Fnulans jävla solbränna ifrån Thailand. Mouhaha!

Efter showen hämtade vi upp barnen som varit hos sin farbror Jimmie och hans tjej Mikaela. De är barnens favoriter just nu och Elton går runt och kallar efter "mimmie" och "kaeeela" här hela dagarna. Så ja, det var två glada barn vi hämtade och förvånande nog såg barnvakterna också glada ut. Mina småsyskon såg mer döda ut efter att ha passat barnen i helgen... Tack igen för hjälpen Mimmie & Kaeeela! 

Nu ska jag ta fikarast. Chefen bjuder på nyköpta frallor och Te. Man kan ju bara älska henne! Nästan så att jag överväger lite sexuella närmanden...fast...det skulle nog klassas som onani? Och det kan man ju inte göra på arbetstid. Då får man fan sparken! Jobbigt det här med att vara sin egen chef...

over and out.

//Meekatt...

9 kommentarer :

  1. HAhahahaha .. du är bara för skön!

    Sexuellanärmande .. i like! :D

    SvaraRadera
  2. Hahah, Så go och skön du är :)www.ankpung.se 23 åring mamma med skyddad identitet

    SvaraRadera
  3. "Nästan så att jag överväger lite sexuella närmanden...fast...det skulle nog klassas som onani?" HAHAHAHAHAHA! Du är underbar katten!!

    Bara älskar dig!

    SvaraRadera
  4. Ann Westin är fullständigt underbar, och hon har en och annan dold sanning att komma med :)
    Din chef verkar ju hyfsat ok, se till att hålla henne kort bara. Det går väl ann att fjäska de första dagarna.. ;)

    SvaraRadera
  5. Men lägg av! Du är lika snygg som vanligt på bilden! SNYGGING! Haha, låter precis som att Ann är en kvinna i din smak! PUSS

    SvaraRadera
  6. Om du är missnöjd med fotot hur tror du att Mårten Andersson känner då med den där minen?!

    SvaraRadera
  7. Jag fick också en såndär asikts-chock igår. Vem f-n var det som stog bredvid mig i hissen ner? Inte kunde det väl vara jag som såg så himla trälig ut. Så hade jag absolut inte beställt att jag skulle se ut när jag sa att jag VILLE bli skitsnygg till Gud ;)

    Allt rasar samman här vid 40 verkar det som.
    När ska man bli sitt nya strålande mogna jag?
    Eller är det de 15 vakna timmarna som spelar med här?

    Kul hade ni i alla fall ser jag och han var ju för söt den där killen också. Nöp du honom i baken?
    ;)

    Hälsningar
    Yohanna

    SvaraRadera
  8. Hahahha men din hossa! Du är sketsnygg, mer synd om Mårten ;))
    Och jag har bilder hos mig nu på hur heta vi var Olalallaaaaa

    LOVE

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!