fredag 14 september 2012

Heja er(!),Tävling & Fina smycken!

Först och främst: TACK alla ni fantastiska läsare för era kommentarer på gårdagens inlägg! Jag är mållös! För mig var det bara ett inlägg...och lite frustration som behövde komma ut. Jag anade inte att det skulle sätta igång så mycket känslor hos er...men YEYH för att det gjorde det! Jag blir glad i hela min semletjocka bleka kropp över att läsa att det finns en JÄVLA MASSA kloka mammor där ute - som erkänner hur det är! HEJA ER! Heja er som vågar stå för att det är tufft, som vågar berätta och som vågar erkänna att man ibland...inte vill alls. För varje kommentar lyfter ni en mamma som känner sig låg just nu! Ni "nickar inte medlidande och håller med" som tjejen som mailade mig tycker - NI säger "Det är okej!!" och DET behöver vi alla höra ibland! Så ja - heja er!

Och tack för alla otroliga mail! Jag skrattar och gråter om vartannat här hemma när jag läser dem, haha. Och ja, jag får en massa hopp om mänskligheten..!

MEN - ikväll har jag rakat benen så jag ska inte hänga här inne, haha. Jag ville bara påminna er om en sak:

Imorgon avgörs tävlingen! Nya läsare? Klicka på bilden för att komma in och tävla om ett AKTA GRACO Babyskydd!


Och sen - en liten bonus till alla er: Butiken Zodezo ger alla mina läsare 20 % rabatt på hela beställningen, även veckans vara och månadens erbjudande, t.o.m. 23 september. In och titta - det finns MASSOR med fina grejor!

Ange rabattkod: meekatt


Imorgon ska Alice på "Popstarkalas". Hon ska vara Loreen. Giv mig styrka. ;)

over and out.

//Meekatt...

12 kommentarer :

  1. när jag läser din blogg så blir jag glad över att du skriver om att det faktiskt är jobbigt ibland. det gör det lite lättare att bli mamma :).

    SvaraRadera
  2. Ojojoj, nu har jag suttit och läst din blogg sida efter sida och kan inte sluta. Jag vill bara säga att du är helt fantastisk. Jag känner sån lättnad av att läsa dina beskrivningar, skrattar så jag gråter (och det är inte ofta) och vill bara säga tack.
    /Frida

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack själv för att du tittar in! :) Vad kul att bloggen uppskattas!

      Radera
  3. Jag har gillat och dellat fina Malin:) Jag vill ha den till min lille Arda som är 4 månader gammal; vi har en gammal som vi har fått och jag tycker att han är värd att i ligga i en ny så jag hoppas verkligen att jag och min lille plutt vinner .

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tar med dig i tävlingen Nefide! Kul att se dig här inne! <3

      Radera
  4. Läste att du var från Mellbystrand. Kul, själv är jag från Laholm. Bra blogg och bra att du är du i den här galna världen.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kul att du gillar bloggen! :) Välkommen in hit!

      Radera
  5. Ja, nu har ju adrenalinflödet gett med sej lite, men de va inte utan att nivån va något högre i morse (fre) när jag läste ditt förra inlägg i mobilen - samtidigt som jag åt mina flingor o svalde min första kopp kaffe - klockan 6 i går morse. Såg att du hade fått massa kommentarer redan, så min e överflödig egentligen.. Men kan bara hålla med - Vilka puckon de finns!!! Man behöver väl för f-n inte läsa en blogg - eller nåt annat på nätet heller för den delen - som man inte gillar!! Lika lite som man behöver titta på skitprogram på tv... Livet E inte bara röda rosor - de finns taggar på dom åsså... Well... Gillar din blogg o ditt sätt att skriva. Keep up the good work - o ha en bra helg...
    // Lisa

    SvaraRadera
    Svar
    1. Inga kommentarer är överflödiga! Och ja, det finns ju en väldig massa bloggar att välja mellan så att folk hakar upp sig på min och lägger en massa tid på att maila känns ganska idiotiskt.

      Tack för att du tittar in här! <3

      Radera
  6. Heja DIG Meekatt som tar kampen för oss småbarnsföräldrar! Som säger att det är okej att va trött och sliten, som säger att det är okej att vilja ge upp ibland och som visar att man kan skratta åt elendet! Du räddar min vardag, varje dag Meekatt! TACK till dig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Och heja dig som tittar in här och som tar dig tid att skriva fina kommentarer! Vad glad jag blir att läsa att jag faktiskt kan bidra med lite kraft i vardagsmisären. Så tack till dig! <3

      Radera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!