onsdag 5 september 2012

Dr Alice, En vit lögn & Mr Rabbit!

När lillebror skriker hysteriskt av smärta...botar Alice öroninflammationen med ett plåster. Hon är klok min lilla tös!


Snart är Freddy hemma. Alice somnade nyss på golvet vid kaninburen. Åh, hon som kämpat så för att hålla sig vaken för att visa pappa! Jaja, jag gör det enda rätta - jag LJUGER! "Nejdå, pappa såg inte kaninen igår! Han var så trött så han gick DIREKT in i sängen! Visa honom nu!!"

Hoppas han inte köpte med sig en Mr Rabbit hem. Jag orkar inte...jag har feber!

over and out.

//Meekatt...

10 kommentarer :

  1. Det är bra med storesyskon som kan "bota" allt :)
    Min mussla är nog stängd även för Mr Rabbit!!
    Fasen jag tror jag måste ta och söka för "död mussla".. nåja.. den luktar ju inte illa än.. eller är full av mossa... man får minsan vara glad för det lilla!!

    Puss

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahahaha, du är fan inte klok! Du måste ta tag i det där! ;)

      Radera
  2. Naw. Stackars liten!! Tur han har en snäll storasyster!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, Kravallis är världens snällaste sjuksyster... ;)

      Radera
  3. Men stackars "snugging"!! Varm och febrig, öroninflammation? Och ingen Freddy? Här kommer en jättekram!!! <3

    SvaraRadera
  4. Hahha ja det där med plåster det löser ALLT!

    SvaraRadera
  5. Kunde inte sova en natt nyligen och ramlade över din blogg när jag surfade runt planlöst.
    började läsa inlägg efter inlägg. det borde jag inte gjort. låg och garvade högt och väckte en mindre glad make. :)
    Men skit samma. underbaraste roligaste blogg jag läst!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh, vad härligt att du halkade in här! Välkommen in! :)

      Radera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!