söndag 16 september 2012

And the winner is...

Ja, då var det dags att avslöja vinnaren i tävlingen om ett AKTA GRACO Babyskydd - Logico S. Jag och en representant ifrån AKTA GRACO har valt ut vinnaren:

"KalmarLinda, sexbarnsmorsa"

"I fjorton jävla år har jag haft dåligt samvete över en händelse som hände när jag väntade mellansonen. ( En av dem vill säga..) Det samvetet flög sin kos när jag började läsa din blogg!

Vid tiden det begav sig var jag höggravid och hade tvingat min dåvarande make att följa med och storhandla. Vädret var skit och mitt humör detsamma.Det snöade ymnigt när vi började packa bilen med matvaror, ungar och annat jävulstyg. Eller vi och vi, med handen på hjärtan gjorde jag inte minsta tillstymmelse för att hjälpa till utan satte mig i passagerarsätet i ren protest och gjorde mitt yttersta för att se till att maken packade fortare. I sakta mak började bilen rulla längs med stadens glashala gator på väg hem. Helt plötsligt möter vi ett gäng uppstudsiga snorungar på cyklar ( whats up with that lixom) som helt utan anledning ger oss fingret. DET gör man jävlar inte ostraffat mot en avdankad och höggravid soon-to-be trebarnsmamma. Jag är inte sen att bemöta deras beteende utan flyger fram i framrutan, pekar fuck you så det står härliga till, vevar ner rutan och ber dom DRA ÅT H-VETE!! Min soon-to-be EXMAKE tittar på pojkarna, tittar på mig och ser så där lite lagom fundersam ut när han saktar ner farten och kör in till kanten där han stannar bilen.
Han går ur bilen och jag misstänker där och då att nu jävlar har vi varit gifta för LÄNGE. Karln kommer in i bilen igen, bärandes på ett flak med ÄGG.
Snorungarna som just hade pekat finger hade förvisso pekat finger. Men ENBART med avsikten att påtala för oss att vi körde omkring med ett JÄVLA FLAK MED ÄGG PÅ TAKET.

Efter den dagen insåg jag att jag aldrig skulle kunna tillhöra mamma-maffian.Hur mycket jag än försöker. Zebrans ränder går aldrig ur. Att läsa din blogg, om dina felsteg och klavertramp...gör att jag mår lite bättre;)
Vi kan kalla det... hjälp till självhjälp! Keep up the good work!

Ditt allra bästa inlägg kommer alltid att vara det allra senaste! Det är dessutom SÅ mycket billigare att läsa din blogg än att bekosta dyra samtal hos psykologen;)

Ps. Hälsa Acta Graco att jag hoppas INNERLIGT att kvaliteten och deras säkerhetstänk är så bra som dom lovar, nästa gång är det nämligen inte säkert att det är ett flak med ägg som blir kvarglömt!"

 
GRATTIS till ditt nya babyskydd! Maila mig din adress på info@meekatt.com så ser jag till att du får stolen hemskickad!
 
Och ja, AKTA GRACO hälsar att säkerheten på babyskyddet endast garanteras om det är INUTI bilen - inte på taket!! ;)

over and out.

//Meekatt...

13 kommentarer :

  1. Hahahaha, jag läste faktiskt denna kommentar redan i kommentarsfältet och tappade fattningen helt. Såå underbar kommentar - helt klart en av de allra bästa (roligaste)!! :)

    Grattis Linda, till vinsten :)

    SvaraRadera
  2. Lysande motivering till att vinna babyskyddet! Mycket värdig vinnare. (Premiär för kommentar från mig men trogen läsare och följare på instagram.)



    SvaraRadera
  3. GRATTIS lyckliga vinnare! Vilken lyx! Men ja, bästa motiveringen helt klart!

    Alltid så grymt bra tävlingar hos dig Meekatt! :)

    Bästa bloggen!!

    SvaraRadera
  4. Skitbra!
    Jag garvar ihjäl mig.
    Så skönt att läsa, klart tjejen ska ha stolen. Kunde varit jag, fast jag har ju nästan gjort det. Glömde ju att spänna fast ungen i stolen. Nästan lika illa som på taket.
    Gör jag INTE om. Hjälp vilket dåligt samvete som förföljt mig.

    Hälsningar
    Yohanna

    SvaraRadera
  5. Ha ha ha ha jag bara älskar motiveringen! Grymt bra!

    SvaraRadera
  6. Hahahahahaahha jag dööör av skratt :) Underbar vinnare!!

    SvaraRadera
  7. Det är bara att gratulera. Väl värd vinnare!

    SvaraRadera
  8. Helt klart värdig vinnare!! Hahaha

    SvaraRadera
  9. HAHAHAHA!! Grattis Linda!!!

    Bra val!

    SvaraRadera
  10. hahahahah :D grattis till en värdig vinnare :)

    SvaraRadera
  11. Nu gjorde ni min morgon igen, tack för den vinnarLinda!

    SvaraRadera
  12. Välförtjänt vinst! Skrattar ihjäl mej tror jag :-DD

    SvaraRadera
  13. Man bugar och bockar! Tusen tack för babyskyddet och för era sköna kommentarer!
    Jag var NATURLIGTVIS tvungen att ringa upp k-exet och berätta om min vinst. Svaret jag fick var:

    "- Det där har jag inget minne av."

    Touchdown!Alzheimers light...och inte har det blivit bättre med åren;)

    Ha en underbar kväll!

    KalmarLinda

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!