tisdag 25 november 2014

Stämning, Angry Birds & En värdefull kod!

Vi behöver pigga upp stämningen här lite nu va? Jag kollade precis i kalendern och det är exakt 21 dagar tills vi åker till Gran Canaria och underbara Dorado Beach! 21 dagar!! Det är ju ingenting!? Hur ska jag hinna få ordning på allt, lära upp min assistent så att företaget rullar på och dessutom bli smal på 21 dagar? ;)

 Ja, jag kan leva med detta i 14 dagar...


Elton frågar MINST 5 gånger om dagen: "Ska vi till Angji Bööjdpaaken nu!?" I lördags hade vi gäster och satt och pratade om semestern och på kvällen när vi skulle åka bort sprang han och hämtade badbyxorna och en handduk och sprang mot dörren överlycklig. Älsklingen. SNART ska vi åka dit! Håll ut! ♥

Jag har en riktigt bra rabattkod att dela med mig av såhär i julklappsfrossandet! Elton som är en riktig jeanskille har en mamma som numera är helt frälst och älskar jeans! Jag har alltid klagat på att det är dyrt med jeans till barn, att de är hårda och obekväma samt att de inte håller. Sen vi fick prova jeansen från OSSOAMI har jag ändrat åsikt! Vi bara ÄLSKAR dem! Elton har nästan bott i sina i ett halvår och de ser splitter nya ut tvätt efter tvätt. We love! Bästa passformen, snygga och går aldrig sönder.

http://www.ossoami.com/om-vara-byxor-i-58.aspx
 
"Alla Ossoami-jeans är tillverkade med Cordura® denim* på framsida ben – ett tyg som är lika mjukt, men ca tio gånger starkare än vanligt jeanstyg i motsvarande tjocklek. Det gör dem till de garanterat tåligaste barnjeansen på marknaden. " (Läs mer om OSSOAMI här!)

OSSOAMI hittar ni i välsorterade butiker runt om i landet. Närmaste återförsäljare häromkring är Lykkemaja i Laholm om ni vill klämma och känna. Med värdekoden "MEEKATT14" får alla mina läsare 100 kr rabatt + fri frakt när ni köper det första paret OSSOAMI-jeans hos www.ossoami.com.

Koden gäller t.o.m 2/12! Passa på att investera i ett par riktigt bra jeans som varar LÄNGE. Jag är övertygad om att ni kommer att älska dem!


over and out.

//Meekatt...

7 kommentarer :

  1. Vad är Angry Birds parken för något och vart ligger den?

    Kram Sanna

    SvaraRadera
  2. Snygga!!! Beställer genast ett par :)

    SvaraRadera
  3. Fasen vilket bra tips på jeans, beställde direkt! Vad GÖR ungarna egentligen, det är ju hål i knäna på en kvart?!?!

    SvaraRadera
  4. Upp till bevis, min femåring bokstavligt käkar byxknän! Imorse upptäckte jag att det existerade tre byxor utan hål på knäna, så nu har jag köpt två par -upp till bevis!
    Ysmania

    SvaraRadera
  5. Vi kom hem från Gran Canaria i onsdags, första besöket på den ön, men inte sista!
    Vi bodde i Taurito, en liten by med ca 5 hotell, en vattenpark o ett par butiker, väldigt lugnt o skönt o inte så "turistigt", dvs inga inkastare, inga tjatigar försäljare.
    Vi skippade Angty Birds-parken, men däremot åkte vi ut med en båt för att se delfiner och/eller valar, allt jag såg var en flygfisk..
    Vi kommer absolut att resa dit igen, underbart ställe, bara ca 10 min med taxi från Puerto de Mogan, o ca 20 min från Puerto Rico!

    SvaraRadera
  6. Barn skulle behöva knäskydd... såna man har till arbetsbyxor ;P så man slipper hål på knäna :P
    Kram

    SvaraRadera
  7. Tja...Som vän av hyfsad ordning så vill jag rapportera att ena länken till Ossoami är "trasig". Länken det gäller är den i meningen med rabatt och fri frakt. "http://www.ossoami.comkoden/"

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!