onsdag 12 november 2014

Host, Skratt & Tävling!

Så här i förkylningstider är det ju viktigare än någonsin att öva upp knipmusklerna. Jag har dessutom fått en massa mail ifrån läsare som skriver att "de skrattar så de kissar på sig" när de läser här inne och så kan vi ju inte ha det! ;)

Här måste jag ju gå in med en tävling och då är det Tena eller Knipkulor som gäller. Det förstnämnda kändes lite trist så det fick bli snipgympa. Tävla om Knipkulornas Rolls Rolls - Luna Beads Noir från svenska lyxmärket LELO. Värde 449 kr. Jag tävlar ut två paket och ni som vill vara med och tävla skriver helt enkelt en kort motivering här under. För att tävlingen ska bli laglig måste ni prestera med - så ta och rimma och gör 10 knipövningar samtidigt som ni skriver, haha.

http://www.oliverocheva.se/produkt/lelo-luna-beads-noir/

Två vinnare dras på söndag den 16 november. Lycka till!
 
(Jag gjorde säkert 15 knip under tiden jag skrev den här texten. Heja mig?)

over and out.

//Meekatt...

21 kommentarer :

  1. Jag vill vara med o tävla. Mest för att jag för en gångs skull sitter i lugn o ro vid datorn. Med dottern, 16 mån, på ena armen.
    Rim?
    som mamma man inte så många andra hobbys har
    knipandet har man dock kvar
    ungefär så kul tycker jag det är
    kanske blir det roligare om jag vinner de här?

    SvaraRadera
  2. Att knipa med sin snipa, jag börjar nästan lipa.
    samtidigt ska man rimma jag håller på o svimma.
    Om jag min man lycka kan bringa med min flinga och
    mina inre muskler finna hoppas jag vinna.

    SvaraRadera
  3. När jag skrattar eller nyser
    När jag med underlivet ryser
    små droppar det stänker
    jag undrar och tänker
    vad kan man åt detta göra
    ta två knipkulor och köra
    (mellan spisa och döra)

    Skulle verkligen behöva träna upp underredet lite :)

    SvaraRadera
  4. Hahaha, vilken rolig tävling!

    Om snippan är trött, du knipa bör.
    Annars blir det lätt att sexlivet dör.

    Håll i och håll ut, med kulorna två,
    Skydda er noga om ni ej vill ha fler av de små.

    Träna och knip med hela din kropp,
    Så att du kan ha kul uppå gubben dins snopp.

    Häng dem i granen när du tränat klart,
    Tills dess du nog på snippan fått fart.

    SvaraRadera
  5. Woho!! Detta MÅSTE jag vinna. Födde barn för ett år sedan och till sommaren är det dags igen. Och för att vara helt ärlig, sakerna där nere är ju inte alls som dom borde vara. Men att knipa är så såååå tråkigt!! Jag berättade för min sambo om tävlingen och sa att han sannerligen får hjälpa till här... asså, detta ligger ju helt i hans intresse. Såhär kommer mitt rim, helt påhittat av honom (allt jag vill är ju att kunna skratta/hosta/nysa/springa utan att pissa ner mig) ;)

    "Dåligt knip om lem, leder sällan till lyckligt hem. Vid regelbunden användning om dessa kloten, så får jag bättre grepp om roten".

    Vad han vill framgår ju ganska tydligt *haha*

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, hälsa maken att hjälp är på väg! Grattis till vinsten! Maila mig dina uppgifter! ♥

      Radera
  6. Att kniiiipa är ju väldigt bra
    Men hur kul kan det va?
    Att lyxa till det med dessa
    Gör att det blir med lite grandezza. :-)
    Motivering: Tycker att det börjar bli dax att träna nu när dottern snart är 4 :-) det har liksom inte blivit av tidigare så jag tänkte att det kanske kan hjälpa på traven med dessa knipkulor.

    P.S Har läst din blogg rätt länge och följt dig på Facebook men är väldans dålig på att kommentera. Men jag skrattar igenkännande på de flesta inläggen och tårarna är aldrig långt bort när du skriver om din mamma! Keep up the good work!

    SvaraRadera
  7. Med Lelo kan man sig roa med stil och lust
    men när det kommer till övningar är det mer stön och pust
    men med detta tjusiga par
    kanske man vinst i kniptävling tar

    SvaraRadera
  8. Många år sedan snipan var i bruk
    är den bara slapp eller på riktigt sjuk??
    Kanske med dessa kulor jag det kan rätta till,
    om Tomten kommer och både han och jag vill !!!

    SvaraRadera
  9. Efter att vi barnet fått
    Och i sängen ska pippa
    Känner jag mig inte lika hot
    Med denna slappa snippa
    Hur ska vi någonsin kunna bli fyra
    I vårt gotländska hus
    Om jag för det måste fånga en lyra
    Med min håriga fladdermus
    🐭💋

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, grattis till vinsten! Maila mig dina uppgifter så kommer hjälp med posten! ;)

      Radera
  10. Haha, tänker inte rimma men skrattar gott åt alla braiga rim som redan skrivits. Må bästa slappa snippa vinna! ;-)

    SvaraRadera
  11. Dessa kulor skulle denna bönan vilja vinna
    För att ha nåt att göra i 11 timmar
    På en lång flight till Thailand
    Kan man knipa och tänka på sand(stranden) ;)

    SvaraRadera
  12. Med en fisk som glappar, får jag ständigt byta lappar!
    Med kulorna jag kniper rätt, kanske fisken kan hålla tätt!
    När fisken äntligen sluter tätt ska man få känna på fiskens käft!

    SvaraRadera
  13. Vill knipa,
    Börjar plita
    Rimma rimma,
    Vill ju vinna
    Hoppas det räcker
    Oj, vad det läcker!

    SvaraRadera
  14. När jag nu väntar barn nr fyra, börjar goda råd bli dyra, om jag inte med muttan vill kunna ta en lyra! Snälla låt mig vinna och börja knipa, så att snippan åter kan bli blott en glipa!

    SvaraRadera
  15. En kula eller två, upp i musen jag kan få.
    Hjälper bra mot kiss och skvätt, Känns ju jobbigt på nåt sätt, Men med dessa blir det bra, bästa sexet kan jag ha. Från ett hål som en citron, är det nu en jättemelon.
    Önskar att vinna dessa två, upp i musen, it och gå.

    SvaraRadera
  16. I ljuset från granen ska här en annan buske glimma,
    iklädd vackra kulor sent under midnatts timma,
    att öva på att tomtens nötter knäcka,
    men tyst så jag inte barnen råkar väcka..

    <3

    SvaraRadera
  17. Med denna leksak får du en vältrimmad snippa,
    och förhoppningsvis blir en massa pippa.
    Ifrån nutidens celibat, till att kanske inte ens ha tid för mat ;)

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!