fredag 7 november 2014

Meekatt goes Podcast?

Först och främst vill jag tacka för alla otroligt fina kommentarer och mail efter mitt senaste inlägg. Tack för att ni tar er tid att kommentera och bombaderar mig med kärlek! Trots att jag inte tar åt mig av skiten jag får så är det aldrig fel att fylla på kärlekskontot med en MASSA positiv energi! Så TACK! ♥

Idag har jag liiite ont i magen. Idag släpptes nämligen podden som jag var med och spelade in. Jag HATAR att höra mig egen röst så jag lär aldrig lyssna på det, haha. Men ni som är nyfikna på min fula skånska och mitt 45-minuter långa svammel med de trevliga programledarna Jonas Heintz och Linus Lundberg i Podcast Laholm kan klicka HÄR. (Skämskudde fram för mig, haha).



Foto: Linus Lundberg

Vi pratar om allt ifrån bloggandet, Laholm, min uppväxt, saknaden efter mamma till mitt ex!? Jag hoppas verkligen att de klippte bort det där?! Ja, så in och lyssna då, haha...
 
 
Nu ska jag äta upp min frukost inne på Cecilias i Laholm, förbereda en föreläsning för gymnasieelever och sen ska jag till BUSFABRIKEN med barnen. Skjut mig.
 
over and out.
 
//Meekatt...

12 kommentarer :

  1. Åh vad underbart! ÄLSKAR din röst och dialekt! Avslappnat och skönt att lyssna på! MER MEEKATT i podform!!!!!

    SvaraRadera
  2. Heja underbara katten! Måste låsa dörren så inte chefen kommer in! ;D

    SvaraRadera
  3. Malin med töserna7 november 2014 kl. 14:41

    Wow! Vad bra du va!! Härligt skratt :-)

    SvaraRadera
  4. Åh vad underbart att få lyssna på dig! Lyssnat två gånger och bara njuter. Skrattar så tårarna rinner och älskar ditt skratt! Mer pod!!!!

    SvaraRadera
  5. Tack för den härliga podden med dig! Var in å jobbade över idag och hade dig som sällis, du gjorde min dag 😘. Kram!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!