lördag 22 november 2014

Julklappstips!

Idag kör Elton sharkstyle och Alice BOR numera i sin nya fina "svängkjol" ifrån hoppiloo. Fluffigaste kjolen jag någonsin sett! Jag önskade mig alltid en sån när jag var liten och är fortfarande lite bitter över att jag aldrig fick någon. Nu finns den inte i storlek "blekfet 2-barnsmamma" men jag kunde kanske sy ihop två? Alice har skrivit "flera svegncholar" på önskelistan, haha. Får bli julklappar och födelsepresent. Kommer aldrig mer få se henne i byxor. ;)
 
Kolla volymen på kjolen!

Kika in på hoppiloo för att shoppa superfina och billiga julklappar! Älskar deras maskeraddräkter och fina slipsar!

over and out.

//Meekatt...

3 kommentarer :

  1. HAr oxå ett jättebra julklappstips, jag köpte några armband från Starwoman, de är med i en bloggtävling vem som kan sälja flest armband för Barncancerfonden =)

    http://starwoman.damernasvarld.se/2014/11/17/blogg-battle-for-barncancerfonden/

    Hälsar
    Angelica

    SvaraRadera
  2. Ibland önskar jag att mina ungar vore små igen..
    Men jag får väl vänta på barnbarnen :D
    Så fina de är!

    SvaraRadera
  3. Men så söta!
    Kram till dig Malin <3

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!