söndag 9 november 2014

Graviditeter, Hängbröst & Fars Dag!

En massa ny trafik in till bloggen - jättekul! Tack för alla delningar på Facebook - helt galet vad det strömmar in folk. Välkomna in alla nya läsare! ♥ Hoppas ni kommer trivas här inne.

Jag kollade igenom gårdagens sökord via Google Analytics och det är ju alltid kul att se hur folk hittar in. Oftast är det via Facebook men en del googlar sig ju in med.

"Meekatt Blogg" - Ja, det var antagligen hit ni ville. Välkomna!

"Meecat Blogg" - Lite snajsigare stavning. Välkomna ni med!

"Gyn befruktning genom porrfilm" - Men NI har gått fel! Ring Kvinnoklinken på 035-13 66 00. Varmt lycka till! ♥ (Och vafan?! Inte genom att TITTA på det väl!?!) *käkar dubbla p-piller ikväll*

"Långa hängbröst" - Skit på dig!

"Maria Wallquist gravid igen" - Hahaha! Nej. Det närmaste en man hon har varit på sistone är min...och...eeeh...FREDDY!?! ;)

"Podcast Meekatt" - Whoop! Yes, I did!

"Laholm fikaställe" - Jag är fan fikaexperten i hela Halland! I Laholm är det Cecilias som gäller! Mysiga Cecilias med bästa baguetterna, en hel vägg med teer att välja på och jättemysig personal.

"Blogg Semlevolanger" - Ni hittade antagligen också rätt? Välkomna! Den här kroppen trivs i sin blekfeta enkelhet och här hålls volangerna spända och därmed rynkorna borta. Praktisk oftast. Tills man inser att man ska till Gran Canaria och fortfarande ser ut som en kassler i bikini. Jaja, sån é jag.

"Analsex ont" - Jag skriver sällan om analsex. Hoppas ni hittade vad ni sökte på annat håll. Och ja. Ont.

"Kungen i djungeln Meekatt" - Antar att någon syftar på min förnedring på Kyrkis? Här har ni den. Liggalåten på Kyrkis

"Blogg med recept" - Haha, förlåt. Men ni kom jättefel.

Ja, det var en del av gårdagens sökord. Nu ska vi fortsätta fira Far i huset. Han väcktes med falsksång i skum melodi, med kaffe på sängen och fick en fin tavla som Alice hade gjort. Det finns en present till men Alice gömde den så bra igår att hon inte hittar den idag. Det kompenserade hon med att ge Freddy Ica-checken på 50 kronor som hängde på kylen, haha. Underbart!


Ha en bra dag alla pappor där ute! Och ja, ni andra med såklart!

over and out.

//Meekatt...

7 kommentarer :

  1. Hahaha! Äntligen, har jag hittat rätt! Efter så mycket tid i denna bloggdjungel! Du skriver ju klockrent och precis som jag tänker (oftast) ;) Jag älskart! Ha en skön söndag!

    SvaraRadera
  2. Haha... Du är för skön!

    Kram Johanna
    www.rosabubbla.se

    SvaraRadera
  3. Hur är det med caféer i Falkenberg och Varberg Malin?

    SvaraRadera
    Svar
    1. I Falkenberg går du till Suseå choklad- och delikatess och äter chokladpraliner och i Varberg går du till Café Blå dörren eller till Veras!

      Radera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!