tisdag 15 oktober 2013

Utlandsbajsande, Gunilla Perssons tandkött & Rättegång!

Idag har det varit full rulle på jobb men nu är jag och Therese i fas! Alla beställningar är skickade och det trillar in bilder ifrån nöjda kunder som redan hunnit rama in och få upp Familjereglerna på väggen! Underbart! Snart får mammor över hela landet bajsa ifred, haha. Jag har även skickat till Norge, Chicago, Tyskland, Finland och Holland. Hur coolt är inte det?! Upp till kamp för mammornas bajsande! Sån é jag!

 
Tack för bilderna ni skickar in! Kul att se tavlorna på plats!

Det går fortfarande magsjuka på Eltons dagis så jag springer in och springer ut. Jag rör inte i grinden, inte i dörren och helst inte i Elton heller, haha. När jag hämtade idag sa de "Nu får ni hem och tvätta händerna - vi har inte haft något vatten idag!" Någon hade tydligen grävt av en ledning. Men waaah - jag ser ju framför mig 6 000 barn med kräkbaciller på händerna som står och myser i ett hörn... Hjälp!? (Ja, jag vet att jag är överdrivet rädd för baciller, men sån é jag.) Efter en dusch med två omgångar schampo och balsam kunde vi mysa igen.

Snart är det dags för fruarna! Gunilla Perssons tandkött och en ostbricka är aldrig fel en tisdag kväll! Jag och Therese kör pulverdag idag. Äckligt jävla pulver som blandas med vatten och skakas...örk! Vi avrundar dock dagen med ostbricka och ljusa Polly. Man vill ju för fan inte magra ihop helt!

Imorgon är det en vanlig dag. På torsdag ska jag på rättegång och vittna. Kan man komma som B1 eller blir det konstig stämning i rättsalen då?

over and out.

//Meekatt...

12 kommentarer :

  1. Jag körde en pulversort med lättmjölk. Blev mycket godare :)

    SvaraRadera
  2. Öhh, B1? Ja, det blir konstig stämning! ;) Men B2 känns som mer OK ! ;)

    SvaraRadera
  3. Andrea Wilhelmsson15 oktober 2013 kl. 21:15

    Haha, klart du kan åka på rättegång som B1, hahaha.

    Fick hem tavlan idag jag med. Jag älskar den! Imorgon ska det köpas ram och sen ska den upp på öppna spisen! Lagt en beställning till idag på en till min granne men inte fått svar än?

    SvaraRadera
  4. Nej efter en pulverdag behöver kroppen nog ostbricka! ;D Här hemma blev det Nutrilett följt av kladdkaka med vaniljsås! Sån é jag! ;)

    SvaraRadera
  5. Rättegång? Varför?

    SvaraRadera
  6. Min syrra har också en sådan banandräkt.. när hon såg bilden på Terese i den så sa hon Åhh mamma där Simone!! haha...
    Men nja.. du ska nog inte komma i den dräkten.. hade ju varit sjukt skoj dock! ;)

    SvaraRadera
  7. Jisses vad skönt att höra att fler än jag har magsjukeskräck! Avskyr den säsongen. Urk.*Flyttar in i klorinflaskan*
    Fått min tavla idag, men inte hunnit sätta upp den. Den förtjänar en väl genomtänkt hedersplats!

    SvaraRadera
  8. Även jag har fått hem en fin tavla idag. Tack! Kunde dock ej motstå att göra en "förbättring" eller snarare personlig anpassning ;-)
    http://apotekares.wordpress.com/2013/10/16/forbattrade-familjeregler/

    /Sara

    SvaraRadera
  9. Hej! Jag lämnar en kommentar hos dig för att fråga om du skulle vilja göra mig en liten tjänst som skulle betyda såå mycket för mig!! Jag heter Sanna och är 20 år och bor i en liten stad utanför Stockholm, jag brinner för mode och skönhet (vilket du kan se i min blogg haha) jag deltar nu i Schwarzkopf tävling på facebook där man kan vinna en tävling om Sveriges snyggaste hår! Jag skulle vara evigt tacksam om du ville rösta på mig! Kram!
    https://hairicons2013.com/sv/entry/87/


    / WWW.FASHIONJOINT.SE

    SvaraRadera
  10. Håller också mest på B2 i en rättegångs situation. Ha de bäst. Hälsa Therese !

    SvaraRadera
  11. Klä Dig som en Minior från dumma mig :-D
    Ta med bananer till rättegången o ät :-)

    SvaraRadera
  12. Det finns goda flytande alternativ - själv kör jag alltid med Naturdiets färdiga shaker och då företrädesvis Caffe Latte-smaken. Dom är jag periodare på ;). Hoppas att ostbrickan var till belåtenhet

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!