onsdag 9 oktober 2013

Första läxan, Tamponger & Varbergshäng!

Man blir ju lite varm i Mammahjärtat när man hittar den här i skolväskan:
 
Min lilla tös med stora "sommarlådan".
 
Man blir inte lika stolt när man kollar vad som mer finns i väskan. En illaluktande strumpa, tre tuggummipapper, 1/2 kilo sten och en tampong. Vad är det med den ungen och tamponger!?
 
Dags för frukost, sen styr jag mitt fula beiga Kinderägg mot Varberg! Hotellnatt - utan barn!! Wiiih! Fast ja, först ska det ju jobbas en massa...
 
over and out.
 
//Meekatt...
 

3 kommentarer :

  1. Haha ja barn och tamponger, det undrar jag när det kommer till min son på snart 2½ år, han hinner komma in i badrummet så dyker han tampongerna direkt och går runt och leker med dom. Haha!!

    SvaraRadera
  2. Känner igen det där med sten... Väskan blir vääääldigt tung med stenar i :-o
    Min dotter släpar även hem määäängder av löv och pinnar, haha. Lagom kul när löven torkar...NOT!

    SvaraRadera
  3. Blev oxå varm i mammahjärtat när jag fann Isabells första-läxa-lapp <3 Det andra slapp jag men får nog snart åka till Veinge och hämta en kasse strumpor som "försvinner" där ;-)

    Ha kul i Varberg!! :-)

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!