onsdag 9 oktober 2013

Mammas Bajs, Banan på vift & Brandmän?

Dags att gå och lägga sig efter en smått hysterisk dag. Nya tavlan "Låt mamma bajsa ifred" var lite av en succé enligt min inkorg och min träningsvärk i armarna, haha. TACK för fantastisk respons! Jag är mållös. Tryckeriet jobbar i expressfart och i slutet av veckan ska jag ha strandhuset fullt med rullar och tavlor som ska paketeras! Wiiih!

Imorgon ska jag och Bananen (<-- Therese, min bloggassistent) åka till Varberg och promota Krakel & Spektakel-mässan. Jag har en del kundbesök inbokade och resten av dagen får helt enkelt jag och bananen improvisera. Kvällen och natten spenderar vi på Hotell Fregatten - förhoppningsvis med ett glas vin i handen - i bubbepoolen! För såna é vi! ;)

När jag hämtade Alice på fritids idag sa hon "Mamma, imorgon har vi faktiskt utflykt! Vi ska till BRANDSTATIONEN!! Och då ska man faktiskt lämna munnen hemma och bara ta med sig öronen! Och en kappsäck!" Haha, jag misstänker att hon menar matsäck..? Fröken har förberett barnen bra - heja heja! ;)

Dock förstår jag inte alls reglerna...

Bara öron...och ingen mun..? Hm...

over and out.

//Meekatt...

7 kommentarer :

  1. Om Alice på något vis känner att det känns otäckt eller jobbigt så tar jag gärna hennes plats!
    Lämnar dock helst inte munnen hemma.. man vet ju Aldrig när det kan bli behov för en mun mot mun metod menar jag! ;)

    Och grattis till bästa tavlan! ;)

    SvaraRadera
  2. Fröken kanske menar att dom ska lyssna massor men inte prata lika mycket :-)
    Mvh Emelie

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaha är deeeet hon menar!

      Radera
  3. Det var ju en himla tur att det inte var ögonen som hon behövde lämna hemma ;-) Tyvärr, eller ja tack och lov för alla barn, har jag aldrig mött på just denna sortens brandmän på mina besök. Det har varit den tråkiga påklädda medelålders sorten.....haha
    Ha en härlig dag i Varberg och njut av banansällskap och hotellhäng.

    Tina

    SvaraRadera
  4. Haha! Ja vem fan vill inte använda munnen på de brandmännen??? ;-) Så mysigt med ett besök i Varberg! Hoppas ni får det toppen vännen! Saknade dig igår men jag förstår att du inte kom! Nu måste vi snart boka en date! KRAM

    SvaraRadera
  5. Fan vad tråkigt att lämna munnen hemma om man ska träffa dom där brandmännen det är ju inte lika rolig då liksom...

    Kram Annica

    SvaraRadera
  6. Holly mother of god!

    Dessa brandmän är hjärtligt välkomna hem till mig ..När ska jag tända eld på något, ex något på mig själv?

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!