måndag 14 oktober 2013

Nöjd man, Gubbsmörj & Skäggbiff?

Ja, jag har ju nu fyllt hela huset med kartonger, tavlor och rullar. Freddy är jättenöjd. Verkligen. Därför blir det en överraskning ikväll! Jag ska inte komma in i sovrummet och lukta farfar (<-- Helosansalva och Idomin) idag. Nej, nu är det slut på salvor och gubbsmörj! jag har köpt en ny deodorant! Tadaaaaa:


Allvarligt talat!? En deodorant...som hundar ska slicka på!? En "slickbelöning"...med smak av (skägg-)biff? Jag. Är. Tveksam.

over and out.

//Meekatt...doing it doggystyle?

6 kommentarer :

  1. Hahahahahahhahahahhaa.... och så vaknar du i natt av att Freddie står och slickar dig i armhålan ;) Hahahahahah jag dööööör av skratt....
    Snacka om förspel med "doggystyle".... hahahahahahahahahhahahhahaha

    SvaraRadera
  2. Min syster har en sån till sina hundar och den funkar bra :)

    SvaraRadera
  3. Min hund gillar inte sin så jag har en med baconsmak/lukt om du vill ha någon att variera med ;)
    // Helen

    SvaraRadera
  4. Men fyyy faan va äckligt!! :P Bläää!! Ska människor kleta in sig i detta och husdjuren slicka av det? USCH!!!

    SvaraRadera
  5. Neeej Hanna, hahahaa! Det är meningen att när hunden varit duktig så skruvar man av korken och låter den slicka på smaken. Känns lite halvtaskigt dock. Ungefär som om när vi är kaffesugna kan vi få lukta lite på kaffet bara...
    http://animail.se/treateaters-lick-treat-bacon-50ml.html?gclid=CInNtqL4mroCFSR6cAodMRwAGA

    SvaraRadera
  6. OMG vet inte om det är du eller kommentarens som är roligast...

    Underbart Tack!

    /Marlene

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!