tisdag 29 oktober 2013

Idioter på vift, Spya i bilen & Popcorn!

Om någon såg två idioter springa i slowmotion på en lerig åker utanför Laholm idag så var det bara jag och min assistent som var ute och snattade. Ja, men allvarligt talat...vi körde hem ifrån Laholm och plötsligt ser vi något orange som skriker efter oss bakom en stor jordhög. Självklart tvärnitar jag med mitt fula beiga Kinderägg för att spana in detta fenomen. 


Kleptomanen i mig tog över och vi gav oss in i den ruttna högen och haffade vars en fin pumpa och sprang. Eller ja...sprang och sprang. Men vi gick jättefort...typ. I bilen hem insåg vi att de var ruttna... En doft av spya spred sig i bilen och jag kunde riktigt höra mammas "Somliga straffar gud direkt" och ett hånskratt över vår snålhet.

Ja, så nu har jag ett par kräkdoftande skor som drunknade i leran och en rutten pumpa i soptunnan. Lyckad start på min och Thereses kriminella karriär, haha. Imorgon får vi snällt gå till Maxi och köpa pumpor som alla andra. Fan. 

Ikväll har jag jobbat, Alice har ätit popcorn och firat in höstlovet som börjar imorgon för mina barn och Freddy somnade klockan halv åtta i Eltons säng. Skön kväll!

over and out.

//Meekatt...

5 kommentarer :

  1. Men dom säljer ju i Edenberga. Jätte fina och JÄTTE billiga. Eller kanske är dom slut nu?? Mvh Paulina

    SvaraRadera
  2. Wow, inte nådigt med pumpor som någon har fått kassera! Hahaha ja visst är det märkligt att liksom vissa saker inte "var meningen" ;-)? Det är nog iofs inte så kriminellt att sno ruttna pumpor ;-)

    SvaraRadera
  3. hahahahaha ....Åh vad jag hade velat vara med!

    Jag gör mig förövrigt mentalt redo att hinna skrämma alla dessa hemska utklädda barn som kommer och skrämmer skiten ur en. Ska jag våga gå ut på kvällarna nu när det närmar sig att skrämma livet ur en stackars bög?!

    Man kan skita på sig för mindre!

    SvaraRadera
  4. Hahaha jag dör!! Pumpa luktar ju inte direkt tårta i vanliga fall heller ;) Ungarna ropade Mamma det luktar prutt!! när vi karvade ur våran, och jag hade då inte fisit :)

    SvaraRadera
  5. Blä, ruttna saker får mig att vilja spy oavsett om de luktar spya eller ej

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!