måndag 16 december 2013

Wiiih!

Ja, då är vi alltså äntligen i luften. Elton som skulle bli mitt (och övriga passagerares) stora bekymmer på resan somnade direkt efter start. 

Frukosten på Kastrup kostade 670 kronor. Som hittat. Men ja, jag muckar inte med en 2-åring och en 5-åring som gått upp klockan tre på natten. Klart de ska ha smoothies...och winerbröd...och frallor...och fruktsallad! Jag tog en Baileys. God Morgon Semester!

Väl på planet träffade vi på vår kompis Pontus som är en utav flygvärdarna ombord. Gött med bekanta ansikten och inte lika pinsamt när man går loss med handspriten på inredningen. 

Båda barnen sover och jag ska försöka slumra till lite jag med. Nu håller vi tummarna att jag inte faller i fulsömn och börjar dregla.

Missa inte att kika in på Hallandsposten.se idag. Bloggar ju dubbelt upp den här veckan och dessutom kan man få se mig som 11-årig ful Lucia med våfflat hår. 

over and out.

//Meekatt...

8 kommentarer :

  1. Ha en underbar resa! Det är du värd!

    SvaraRadera
  2. Du bloggar till och med i luften, haha. Snacka om att värna om sina läsare. ;)

    Ska bli asakul att följa er resa! Njut!! Och blogga!!

    SvaraRadera
  3. Lycka till och hoppas du "måste" spendera många timmar med att jobba inne på spaavdelningen! :)

    SvaraRadera
  4. Antar att du flyger Norwegian eftersom du kunde blogga i luften ;-)!? Nu så här dags hoppas jag att du badar och har roligt med din familj!

    SvaraRadera
  5. Klart man bloggar när man reser - annars är man väl inte äkta idiot. Förlåt - bloggare. ;-)

    Ha det gött nu darling och försök att inte tappa bort resväskan och köpa för små klänningar och packa upp en hel resväska med ruttna hundprylar på rummet. Eller var det jag? Hm…

    Önskar att jag var med…

    Love you!
    /Bondmoran
    www.bondmoran.nu

    SvaraRadera
  6. Bliss! Vill också resa till solen. Och dricka paraplydrinkar vid poolkanten... Och ha det alldeles, alldeles underbart!

    SvaraRadera
  7. Åh! Pontus? Som heter E i efternamn? Från Halmstad?

    Coolt, han känner ju jag med. :-)

    SvaraRadera
  8. Hahahaha - fantastisk. Ønsker jer en superdejlig rejse, og en glædelig jul :D

    Krammer

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!