måndag 16 december 2013

Ni kommer hata mig snart...jag vet.

Ja, det är verkligen fantastiskt här. Jag är alltid skeptisk mot bilder och omdömen på resebolagens sidor men här hade man tagit i underkant Tripx! Tack igen ni som tipsade mig om det här resebolaget. Jag vill bo här. Jag skickar efter Agge och stannar här för alltid. Utsikten ifrån vår balkong:

http://www.tripx.se/hotell/1612/dorado-beach-aparthotel-all-inclusive/
 
Och nu ikväll...
 
 
 
HÄR ska jag göra bomben imorgon! (Sen ska jag blogga.)
 
 
Maten! Det finns verkligen ALLT. Och ja, jag åt verkligen allt. Usch. Men gode gud så gott! Imorgon ska jag inte blanda pizza, mögelost, fläkfilé och créme brulé på samma tallrik, haha. Blir nog godare då!
 
 
Och ja, det finns JUL här!
 
 
Mysig höra nere i spaet - perfekt för kvällsbloggande!
 
 
Stackars mig. Men ja, nu ska jag tvinga mig ner i restaurangen igen för lite mer mat. Övervikt kostar bara extra om den är i resväskan har jag hört - så all in!
 
Missa inte att jag även bloggar i Bloggstafetten på Hallandsposten den här veckan. Det hittar ni HÄR. Där kan man se hur det ser ut när en 2-åring ätit buffé...suck.
 
over and out.
 
//Meekatt...

9 kommentarer :

  1. Åh .. nu är jag avsundsjuk så innihelvete.

    Måtte polen vara kall och inte uppvärmd.

    Njut och konstigt nog så ser jag fram emot massa med foton.

    SvaraRadera
  2. Härligt det ser ut!! :D Fast inte hatar vi dig ;)
    Men lite avis blir man - lika avis som du blir sen i februari/mars när jag lägger upp foton från bland annat Bali ;)
    Trevlig resa!! :D

    SvaraRadera
  3. Åh gu va härligt det ser ut. Är det barnvänligt också? Från vilken ålder typ? Blev så sugen :-D

    SvaraRadera
  4. Vilken jättefin bild på barnen, tomten o snögubben! Ha en härlig semester nu!
    Malin

    SvaraRadera
  5. Kollade ving nu å vi skulle få betala 45 tusen för 1 vecka om vi åker på julafton 2014. Så ska genast in på tripx å se vad dom säger ;)

    SvaraRadera
  6. Åh, vad härligt! Man blir bara glad i hela kroppen :)
    Ha det jätte-jätte-fantastiskt!
    Kram Nina!

    SvaraRadera
  7. Åh vad fint, vad heter hotellet?

    SvaraRadera
  8. Näää... inte alls avundsjuk... *ljuger*
    Men det är er väl unnat! Njut för mig med :)

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!