söndag 15 december 2013

76 kilo packning, 2 glas vin & Porrfilm?

76 kilo packning, två uppstressade barn och lite resenerver. Imorgon vid den här tiden bloggar jag ifrån ett (förhoppningsvis) soligt Arguineguin, Gran Canaria. Yeyh! Äntligen är det dags! Therese som flyttade in i vårt hus hade minst lika mycket packning som vi. Hon kanske aldrig flyttar ut igen?!

2 glas vin i kroppen och Sällskapsresan 1 på TV:n. Life is good!

Fått en massa mail ifrån nya läsare med frågor om mina "Familjelivs-inlägg". Här är två utav dem. Håll till godo:

Hets mot folkgrupp, "Porrfilm & Mögelost" och "Bortttappade barn, Mammamaffia & Friterade nappar!"

 
NU ska jag se klart filmen sen nappa två barn som ska väckas 03,00. Wish me luck!

over and out.

//Meekatt...

4 kommentarer :

  1. Sjukt bra blogg! Känner så väl igen mig i mycket...

    Trött 2-barnsmamma

    SvaraRadera
  2. Önskar er en underbar resa!!
    Mamma K
    ps..hoppas ni kan undvika nervpåfrestande tjatiga barn, tråkiga resenärer på planet & hotellet o istället: underbart harmoniska barn, en toppenglad Freddy och en glad meekatt som får dricka lite vin, slappa, sola, njuta och Blogga! Snygga servitörer får vi ju såklart också önska dig =D Och lite rajraj sådär på semesterna med gubben är ju aldrig fel? ds..

    SvaraRadera
  3. Tja! Jag e en av dina nya följare å måste bara säga att jag bara äääääälskar det du skriver. Å TACK för dessa inlägg om supermorsorna å familjeliv!! Livet känns så mycket lättare när man inte tar allt på sånt stort jävla allvar!! Tack, tack å tack!! /Linda, mamma till femåring å åttamånaders, medföljande förlossningsdepression å lämnade bort barnen i helgen för att dricka lite (för mycket) vin med mina vänner!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!