måndag 2 december 2013

Pinsamheter, Dålig koll & 2-åringar på restaurang!

Passen är beställda efter lite pinsamheter hos Polisen i Halmstad. "Vad är Eltons fyra sista siffror?" Eeeeeh? Jaaa... Freddy?! Vafan, jag vet ju vad ungarna heter - räcker inte det?! Egentligen kan jag ju siffrorna...men när man får frågan...blir det lite blankt. Jag hade ju fullt sjå med att hålla utkik efter snygga poliser.

"Hur lång är Alice?" Men vafan!? 128...typ? Nähä...det var visst en överdrift med 10 centimeter, haha. Supermorsan. Det första året hade man koll på varje millimeter och gram som de växte. Nu är ungarna stora och borde kunna hålla reda på sin egen längd och vikt!

Vi firade vårt lyckade besök hos Polisen med lite god italiensk mat i stan. Så här tänker man att det ska se ut...


Det gör det inte. Så HÄR ser det ut när en 2-åring är på restaurang:

Vi kastade i oss vars en fantastiskt god Pasta Carbonara och sen sprang vi nästan ut. Tack Elton för en mysig måltid. Verkligen.

Bilder på renoveringen kommer imorgon. Idag hann jag inte städa, haha.

over and out.

//Meekatt...

5 kommentarer :

  1. De 4 sista är svårt. Ungarnas födelsedatum har jag tatuerat på armen, men som sagt...de 4 sista...

    SvaraRadera
  2. Hahaha, underbart!

    SvaraRadera
  3. Åh såå söt han är !!!

    SvaraRadera
  4. Haa-haa!! Hur gick det med renoveringen, varu tvungen att prösa även den. Utöver notan för pastorna på SÄPO ?? Eller blev det springnota??

    SvaraRadera
  5. Ha ha
    dessa kort påminner mig om vad min svåger sa för många år sedan , då han var på restaurang med maken ( min) och våra barn . Jag hade väl lyckan att jobba även den lördagen !!!!!
    Skulle gissa dottern var 3-4 år ?
    Men efter det besöket sa att nästa gång han går på restaurang med henne ska hon iaf fyllt 18 år

    kram till er / dig

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!