tisdag 1 mars 2011

Salami, Könssjukdomar och Vanessa Lopes!

Ja, vad ska jag säga? Jag vaknade med en ljummen Salami klängandes runt halsen...inte varje dag man gör det!? (Och nej Björn, det var inte Freddy som låg nära i en skum ställning!) Men hon är tapper min lilla tös...snart kan hon räkna till 20 och då är ju nästan hälften av prickarna räknade! De flesta sitter på halsen och i nacken - annars är de snyggt och jämt spridda över magen och armarna. Funderar på att rita streck mellan prickarna och se om jag kan få fram något snyggt mönster men jag får inte för Freddy, haha.


                                


Igår hade vi första "koppdaten" och efter lite påtvingad kroppskontakt (mellan de små alltså) håller vi nu tummarna för att viruset gör sitt jobb! Alice var lite ledsen innan sitt besök igår..."Mamma, han FÅR inte ta mina prickar! Jag vill ha dem själv!!" Fatta vad vi har varit positiva till vattkoppor här hemma, när vår  lilla prickiga tjej är så glad att hon är rädd att förlora sina prickar! Idag kommer SJU kramsugna kompisar - rena orgien det här! Tur det är barn vi pratar om...och vattkoppor. Har lite svårt att se att det skulle annonseras om "prickar" på arbetsplatser:

Lennart 46 år:

"Hej! Idag är jag hemma med en rejäl omgång Kondylom efter förra helgens sviter på Ekebo! Jäklar vilket drag det var - men nu har jag fått KLI så det var det ju värt! Alla ni som är sugna på lite prickar, kan komma hem till mig klockan tre i eftermiddag för lite kroppskontakt och fika! Förslagsvis så kan vi leka doktor, måla fingerfärg nakna i badrummet eller bara ligga under en filt och mysa tillsammans. Om du vill kan jag läsa en "Alfons-bok" för dig? Ta gärna med din mamma! Min mamma har smort in mina prickar med salva varje timme sen igår och behöver en fikapaus! Hälsningar Lennart på IT."


tal om Könssjukdomar - Jag RÅKADE fastna framför Big Brother igår och där hade det minsann hänt grejor! Det nördiga kärleksparet lät svartsjukan vinna och de har lämnat huset, den vackra transexuella Vanessa Lopez har "glömt bort" sina värderingar och kör hångel före sanning...vilket kan resultera i en del skumma känslor...och den heta skåningen som aldrig fått nobben innan - har fått nobben! Tadaaa!? Annars var allt som det ska i huset - lite grabb, lite flirt och ett gäng som maniskt går på led på innergården och låtsas bränna kalorier. En tjej duschade i vit T-shirt för att "dölja" sin kropp?! Sekunden innan spydde hon ner halva sovrummet och en halvtimme senare hade hon sex i TV - men hon DUSCHAR i tröja..och därmed behåller hon sin...värdighet?! You Go Girl!

NU ska jag smörja in en liten prickig tös med mirakelmedlet PoxClin CoolMousse - inte en enda koppa som kliar tack vare detta, yeyh!! Hoppas det funkar för Lennart med...

Over and out.

//Meekatt.

4 kommentarer :

  1. Jag har i ren facination fastnat för BB.. Måste kolla.. tvångsmässigt..Men man funderar ju liksom hur dom INTE tänker..för tänker är det ju uppenbart att dom inte gör ?

    SvaraRadera
  2. Åh, lilla fina Alice! Inte lätt att räkna alla de där prickarna, förstår att hon ger upp efter 4, haha. Söt hon är!

    Ja, stackars Lennart *asg* såna lappar ser man sällan, haha. Kram!

    SvaraRadera
  3. Men då....
    Du skulle ju inte outa mig här....hrmmm
    Tar en sväng förbi anslagstavlan och plockar ner
    den illgula notisen jag satt upp.

    ASG...Var får du allt ifrån?
    Jag har ont i käkarna av allt garvande.

    /Anondoderorsos

    SvaraRadera
  4. c...: Haha, jag med men det kommer jag ALDRIG att erkänna! ;)

    Eva: Ja, såna som Lennart borde va mer öppna! Det är en otrolig efterfrågan på kli!

    Anondoderorsos: Haha, sorry!! Inte meningen att avslöja dig, hahaha Var jag får allt ifrån? Hm...ja, sån é ju jag!? ;)

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!