tisdag 1 mars 2011

Prickig korv, Disco & Varning för Hemlösa!

Är helt slut efter en heldag med en trotsig liten prickig korv...men hon är supertapper! Nu är vi uppe i ca 200 koppor...så det där om att vi skulle komma "lindrigt undan" var bara ett skämt! Idag fick hon en EGEN blomma av Freddy när han kom hem ifrån jobbet och vilken lycka för en liten tjej! Nu är den vattnad tjugo gånger och simmar i vatten..men den var fin när hon fick den!



Tre vändor i badbajlan, smörj med världens bästa salva och lite "koppträffar" med gott fika och påtvingad kroppskontakt har vi roat oss med idag. Imorgon måste vi UT! Blir väl till att kamouflera lillfisen och ta henne till skogen en sväng!

Nu ska jag ta en varm dusch och hoppas att bebisen i magen lugnar ner sig lite - det är uppenbarligen DISCO i min livmoder ikväll! Avslutar med tips på bra Appar:


//Meekatt.

8 kommentarer :

  1. Hahaha... låter mer som att det är du som behöver komma UT!!
    /Duden

    SvaraRadera
  2. Hahah du är knäpp!
    Nu är jag uppskuren och ihopsydd och frisk! Fast ganska öm är jag måste jag erkänna även om det inte går att jämföra med innan haha :)

    SvaraRadera
  3. Tack, ja jag är nöjd med namnet på henne! :)
    Ja men jag skrattar bara åt det haha.

    HÄrligt!

    SvaraRadera
  4. hoppas lill tösen frisknar på sig snart! kram

    SvaraRadera
  5. Krya på er och ta en sväng ut i skogen.
    Hmm...
    Freddan skulle köpt en plastblomma såklart.
    Så hade Lillfisen haft den "Länge"

    /Anondoerorsos

    SvaraRadera
  6. Duden: Haha, jag?! Vad menar du med det!? haha

    Kund evve: Haha, din stackare! Hoppas du blir ok snabbt!

    Linda: Tack! Hon är snart på g igen! :)

    Anondoderorsos: Du är ett geni! ;)

    SvaraRadera
  7. Jag önskar att mina barn får vattkoppor snart. Skulle vara så skönt att få det överstökat.

    SvaraRadera
  8. HEHE...
    Smickrare där...*L*

    "Med ålder kommer visdom och dåligt minne"

    /Anondoderorsos

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!