söndag 20 mars 2011

Fotboll, Förkylningar & Aspergers!

Karlar och förkylning...suck! Freddy sitter här med mina röda raggsockar och mössa på - inomhus!Stackarn, hur ska han överleva det här?! Han som ska till Tyskland tisdag - torsdag...bäst jag häller i honom lite whiskey innan jag drar med lillebror till Köpenhamn för att kolla på Fc Köpenhamn - Bröndby IF på Parken ikväll! ;)


Bebisen i magen har tydligen världens fest idag...inte ALLS obehagligt att få sparkar på urinblåsan hela tiden! Alice var en betydligt lugnare inneboende än den här krabaten...bådar det gott...eller inte? Hjälp!? Jaja, idag är det JAG som ska leka huligan i alla fall...så det så!

En film som man blir GLAD av:



Nej, mot den danska huvudstaden - Yeyh!

//Meekatt.

1 kommentar :

  1. Ja ,precis.. karlar och förkylningar.. hur sjuka kan dom bli igentligen?

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!