onsdag 30 mars 2011

Bensin, Drakflygning & Porr!

Tankade bilen idag...allvarligt talat...964 kr?! Vafan!? Inte konstigt att det krisar för SAAB - jag ska fan skrota skiten! Minipris?!


Idag åkte Alice och jag till Torget i Laholm och satt ute i strålande solsken och åt glass och drack Latte med bästa Edyta. Helt underbart - våren är faktiskt här! Inte ens en totalt nerkladdad jacka eller ett akut bajsbesök på Turistbyrån kan ta bort glädjen som sol och glass ger! Efteråt svängde vi inom Edytas butik för att välja ut snygga solbrillor till mig...vilket tog sin lilla tid...eftersom att jag ser ut som en IDIOT i alla glasögon! Men efter att Edyta klargjort att jag faktiskt inte behövde trycka dem ända in i hjärnan blev det lite snyggare...så jag blev med brillor till slut! Yeyh! Eftermiddagen avslutades med drakflygning på stranden!



Alice sover...i egen säng! Wohooo! Nu ska jag se klart på min heta Per Morberg...ta en kall dusch och sen ska jag brotta ner maken och tvinga honom till en timmes HETTA - Grey's anatomy! DET är det närmaste porr vi kommer i det här huset, med en bebis som stretar emot bara jag tar av mig tröjan!

over and out.

//Meekatt.

7 kommentarer :

  1. Har fått träningsvärk i vaderna efter allt spring idag :)
    En helt underbar eftermiddag.....

    SvaraRadera
  2. Ha, du kom ju riktigt billigt undan! Här fyllde jag, intet ont anande, tanken i går till ockerpriset 14.58/liter! Dryga 1200 svenska riksdaler gick det kalaset på...

    SvaraRadera
  3. Ja, helt underbart! Fika & Sol! :)

    Cissa: Vafan? Kör du Hummer? Haha

    SvaraRadera
  4. Åh, vilken härlig bild!

    Haha, Per Morberg och Greys är väl inte helt fel?

    SvaraRadera
  5. Jag känner mig djupt tacksam över att jag varken har eller behöver bil(!)

    SvaraRadera
  6. Haha...
    Så det är vargställningen som gäller för maken nu då???

    /Anondoderorsos

    SvaraRadera
  7. Hmmm...
    Tycker det låter som om lillterroristen är förlåten...*L*
    Dessutom sovandes i egen säng.

    Minipris betyder att du får ett "litet" oläsligt kvitto får och inte åka på hjärtsnörp...suck

    Snart är det billigare och köra på whiskey...
    Som funderar på att sälja Saaben.

    /Anondoderorsos

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!