torsdag 24 mars 2011

Längtan, Per Morberg & Sexskandaler!

Nej, jag kommer minsann inte på något vettigt att skriva idag heller...

Freddy har varit i Tyskland sen i tisdags och inatt kommer han äntligen hem! Alice längtar så det knakar och ja...det är allt lite tomt här hemma. Hans Orbytreck står helt ensam och sörjer i Vinterträdgården, Keson i kylen håller på att bli gammal, tvätten är rosa(!) och soppåsen i köket är så full att den kommer explodera om man lägger i så mycket som ett tuggummi i den! KOM HEM Freddy!


Igår hade Alice och jag tjejkväll med finaste Edyta och käkade gott, kollade på heta Per Morberg och åt chokladpraliner. Kan det bli bättre? Alice däckade i soffan redan vid åtta sen var det skitsnack för resten. Det är fortfarande hysteriskt kul att hon åkte till däckfirman i Laholm och bad om en tid för "påsättning"...men BRA vännen! Man SKA boka tid så att alla inblandade hinner förbereda sig! Kan ju bara tänka mig...om det endast sker två gånger om året - krävs ju lite förarbete!



Alice är ledig ifrån dagis idag och har stått ute vid grinden sen klockan tio imorse och väntat på kusinerna Jack & Estelle som ska va hos oss hela dagen lång när föräldrarna anfaller Ullared. Så här blir det TRE små troll som ska hålla mig sysselsatt...skjut mig? Nej, det ska nog gå bra det här! ;)

Jack är det ju fullt ös på i alla fall. Blir det för mycket kan jag alltid kasta ut dem i trädgården så att de kan "facka boll" som han säger. Alice är laddad och har bestämt att det ska ätas Våfflor med sylt, Spagetti och Köttfärssås, Flingor OCH Korvgryta idag! Får väl bli en buffé?

Igår RÅKADE jag fastna framför Big Brother igen, haha. Och ja...vad ska jag säga? Jag trodde att det var en skandal i sig att den vackra transexuella Vanessa Lopez inte avslöjade sin identitet i tid...men nu avslöjas det minsann alldeles för mycket...av ALLT! Usch! Igår övergick en redan idiotisk TV-serie till fullständig katastrof! KLÄ PÅ ER OCH ÅK HEM FÖR FAN! Jag får huvudvärk!

Byta kanal? Nej...batterierna i fjärrisen var slut... ;)

over and out.

//Meekatt.

3 kommentarer :

  1. Såg det också igår, haha. Det har flippat ut totalt nu! Stackars Sara säger jag!

    Lycka till idag med alla barnen! ;D

    SvaraRadera
  2. Usch? Hur skulle ditt liv se ut om det inte fanns "usch" på tv? Du kanske kan gå ut och prata med den där mannen i trädgården istället...
    Funderar på att byta mina bildäck imorgon, vet inte om jag vågar be om en påsättning....
    /Duden - som är manligt förkyld!

    SvaraRadera
  3. What !? har jag missat nått? f*n måste jag kolla reprisen i kväll..

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!