tisdag 8 mars 2011

Nyheter & "Pill-i-näsan" !

Nej, men ju måste ni vara helt bortkomna där ute i cyberspace!? Inte en enda nyhetsuppdatering på flera dagar - Fy mig! Här kommer lite rubriker:

"Björn Ferry om sina bästa practical jokes" - Ja, här har vi ju en lustigkurre som heter duga. LJUGA om träning!? Skulle jag aldrig göra!! Föresten Freddy: Nu när du är på väg på kurs så lånar jag din Orbytreck flera timmar om dagen OCH äter upp din Keso. Inte en enda semla slinker ner!!

"Dement 90-åring dog efter slagsmål med en 70-åring" - Nej, jag vet! Detta är inte roligt...i en vanlig hjärna...MEN i min. De slogs under Melodifestivalen och jag misstänker att det handlade om röstningen. Det är den där jävla 2:a chansen! Kör hela skiten på en kväll så vi får det gjort! Inte konstigt att folk blir upprörda - och har man levt i 90 år kan man med ALL RÄTT känna liiiite stress över att behöva se flera hundra avsnitt av ett och samma program! Man har ju inte riktigt "all tid i världen". Skärpning SVT!


"Charlie Sheen sparkad" - Ja, det är bara att sätta sig i Telefonkö hos Försäkringskassan lille vän! Ledsen att behöva informera dig om att det kan ta ett par månader innan du fått svar på dina frågor men med ett CV som ditt kommer du snart vara ute på arbetsmarknaden igen. Tills dess kan du alltid underhålla dig med TV-serier som "Days of our Lives" och "En och en halv man".

"Timell: Jag har gått i terapi" - Bra! Då blir det inga mer "Äntligen hemma"?

"Det här är ovärdigt, S" - Två veckor kvar till Partiledarvalet och fortfarande är det ingen som vill sitta på den lediga stolen. Nu finns bara en sak kvar - släpp in alla Big Brother-deltagarna i "Penis-salen" och låt DEM leka "Hela havet stormar"...så får vi bara göra det bästa av resultatet! De VILL åtminstone synas och höras, ingen skulle bli förvånad över eventuella skandaler och jag tror att Vanessa Lopez skulle bli en utmärkt Partiledare med sin breda erfarenhet! You Go....Girl? Annars....vinkar jag FORTFARANDE med båda händerna här! Jag har en MASSA bra idéer!

"Gadaffi: Allt är al-Qaidas fel!"  - Det där var ju moget grabben! "Det var inte JAG som började!" Men det funkar inte lille vän..."Den som nämnde den...han klämde den" säger vi och fortsätter hålla för näsan!

"Så mycket bränner du på 30 minuter" -  Ja, men anledning av mitt "nya liv" kände jag att detta var en rubrik för mig...tills jag läste att jag måste åka Skateboard i TRE OCH EN HALV timme för att förbränna EN enda ynklig liten Semla! ? Jag kan ju för fan inte ens åka Skateboard!?

Nu är ni lite uppdaterade vänner. Idag ska jag och Alice roa oss med en utflykt till skogen. Börjar bli liiiite trötta på varandra här hemma och jag misstänker att vår "TV-tid" snart är förbrukad. Håll tummarna för att jag får på henne lite kläder bara  - har haft en naken-diskussion i två timmar snart och min lilla tös behöver "FAKTISKT inte ha några dumma kläder på sig!" *suck*

Bad  henne precis att ta på sig en tröja och "SLUTA pilla i näsan!"  Till svar fick jag: "Men mamma, jag VILL va naken och "Pill-i-näsan" är faktiskt min favoriträtt!" Skjut mig...



Jaja, UT måste vi ju...hur ska jag annars kunna öva med min Skateboard!?

//Meekatt.

4 kommentarer :

  1. Todiloo!
    Vilken fantastiskt kul blogg! Läser, skrattar, fnissar och känner igen mej i mycke! Härligt att läsa att du har det bra, trots de förbannade semlorna ;)
    Kramar Mariette

    SvaraRadera
  2. Pilla dig i näsan du med.. kanske förbränner du en liiiten gnutta semla !;) Eller så är det bara skönt !!
    Nää skämt å sido hoppas du får på henne kläder för solen är såååååååååå underbar!

    SvaraRadera
  3. Hahaha, man kan ju bara älska dig! Äntligen lite nyheter - jag kände mig helt lost! ;D

    Kram Emma

    SvaraRadera
  4. Hehe,
    En och en halv man...ASG
    Stackars Charlie...Han kanske kan komma tillbaka efter att försäkringskassan och arbetsförmedlingen skickat honom på gratispraktik?
    Som transa...?

    /Anondoderorsos

    PS..."Meekatt för President"

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!