tisdag 22 februari 2011

Vanessa Lopez, Gratis saker & Åkesson!

Ja, nu fastnade ju jag såklart framför Big Brother igår...men det var i rent utbildningssyfte! Ja, inte för att jag har bristande kunskaper i drickande...eller snusk - utan mer för att kunna hålla alla ER uppdaterade av utvecklingen i "huset". Allt gick bra igår - den vackra transexuella Vanessa Lopez badade bubbelbad med hetingen ifrån Hörby - men ville inte sova med honom innan han visste om snopphistoriken. Bra Vanessa! Det är inga större skander ännu...lite rasistiska påhopp...lite naket och lite flirtande - men absolut roligast av alla är ju faktiskt hetingen ifrån Hörby som fick sova ensam på soffan hela natten. Detta LÄR vara första gången han sover ensam efter en fest, men det var nog bara nyttigt för honom...och för brudarna som vaknar lika friska som de somnade! Och nej - jag tänker inte ALLS sitta uppe på kvällarna och titta på detta värdelösa program! ;)


(Förlåt Anders)

"Malin! Allt är GRATIS! Bara för dig!"

Det här är så coolt!! Idag har jag haft världens jäkla tur!! Jag fattar fortfarande inte att det har hänt!! FÖRST kom jag in på en sida på Internet och jag var tydligen deras miljonte kund!! VAD ÄR ODDSEN FÖR DET?! Jag behövde bara klicka på en blinkande länk och lämna lite uppgifter och nu har jag vunnit 25 000 kronor!! Fatta!!?! SEN loggade jag in på en annan sida - och då hände det IGEN!! HAHAHAHAHA - Fatta!! Ja, jag behövde ju lite tur efter helgen - men detta är ju nästan FÖR bra!! Denna gången vann jag en BIL!! Wiiiiiiiiiiiiiih - jag ska åka in och skrota mitt biega Kinderägg IDAG - nu börjar ett nytt liv...med NY BIL!

Ja, sen som "grädde på moset" (=haha, varför säger man så? Man har väl för fan inte grädde på moset?! SIRAP!) så fick jag ett mail ifrån VISTAPRINT där det stod "Malin! Allt är GRATIS! Bara för dig!" HUR ÄR DET MÖJLIGT??? Ja, så nu ska jag tömma VISTAPRINT'S lager på allt de har - jag kommer ju tjäna miljoner på det här! Säg bara till om ni behöver låna!! Jag VISSTE att det skulle ljusna, plötsligt händer det! Lucky lucky me!!



Nu ska jag åka och skrota bilen och handla inför kvällen! Pontus kommer på middag och vi ska bjuda på Saija's underbart goda Kyckling! Kolla in hennes fantastiskt snygga blogg och missa INTE det här receptet! Jag har lagat detta FEM gånger nu och det är OTROLIGT GOTT!


Återkommer ikväll med Nyheter! ALLA måste ju läsa om spottloskan i fejjan på Åkesson! Skandal Säpo! ;)

//Meekatt.

4 kommentarer :

  1. HAHAHAHAHA, Grattis till allt! Verkligen din dag idag! ;D

    SvaraRadera
  2. Underbart bra bloggande:)
    Kycklingen ser riktig god ut, ser fram emot kvällen:) ses

    SvaraRadera
  3. Nämen! Tack för länken! :)

    Javisst är kycklingen god och sååå enkel! Testade receptet med fläskfile här om dagen och det var också supergott!
    Kan rekommenderas om man tröttnar på pippin! :)

    Men du, jag hoppas de där miljonerna kommer snart, och den nya bilen! :)
    Det är du värd!!

    Kram!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!