onsdag 23 februari 2011

Bögar, Rymdpasta & Kaffebråk!

Oj, vad det händer mycket nu!

Först och främst: "Halv åtta hos mig" - vafan!? Var det inte gayvecka förra veckan!? Nu VET vi ju redan vad bögarna äter! NU har det ju blivit fel! Trodde att TV4  hade tagit ett beslut att dela upp människor i olika grupper - men nu när det är PARVECKA har de tagit med ett GAYPAR!? Är det verkligen okej?! Har de verkligen samma förutsättningar att vinna den här tävlingen nu när de blandas med "oss"? Jag trodde det skulle vara blondinvecka nu...följt av idiotvecka - men plötsligt kör vi tema "Gott o Blandat"!? Skärpning TV4 - vi heterosexuella blir totalt förvirrade och kan inte koncentrera oss på matlagningen!


"Spamvåg slår mot Sverige" - Enligt Aftonbladet har antalet skräpmail ökat med 400% på bara ett dygn! Eeeh...vad betyder detta?! Alla mail jag fick igår...alla vinster...bilen...? Resan? Pengarna?! Var det BLUFF??? Jag som redan skrotat bilen och köpt en massa dyra accessoarer på kredit till kryssningen!? *suck*

"Gå ner 20 kilo på tre månader" - Adoptera bort din trotsiga 3-åring! Nähäää...inte det?!

"Ipad 2 lanseras redan om en vecka!" - Och DÄR åkte Antons iPhone 4 i golvet! Åh NEJ!! Vilken otur den här grabben har alltså!?

"Ibland kommer låtarna när jag har lagt mig för att sova" - Allvarligt Thomas Di Leva...vi trodde inget annat! Hög på rymdpasta...eller sovande - men Yeyh för dig såklart!


"Zelmerlöv tar över allsången" - Jaha. Tack?

"Snålt med kaffe på äldreboende" - Tydligen råder det u
pprörda känslor efter kafferansonering på äldreboende i Hässleholm där tre koppar kaffe per dag - utan påtår inte räcker. Men hallå gamlingar!? SKÄRP ER! Ni har väl för fan annat att göra på dagarna än att dricka en massa dyrt kaffe!? Vi har faktiskt Jobbcoacher att försörja i det här landet! Och har ni jobbat i 60-70 år redan så var det väl fan om ni skulle lata till er så här på gamla dar!? Ska sköterskorna lägga ner sin dyrbara tid på att koka en massa KAFFE hela dagarna?! Hur ska de då få tid till att uppdatera sin status på Facebook!?


Ja, för sån é jag? Over and out.

//Meekatt.

3 kommentarer :

  1. Ååååh huh Malin, på tal om att sticka huvudet i ett getingbo, haha, Di Leva är inte bara hög och snäll och från Gävle. Såna bögkakor vill jag har nästa vecka! Snääälla?! Dr Rolf är jättesugen! Antons Iphone 4 i golvet, hahahahahahaha!!! Jag har superlim till bilen, som jag gjorde pepparkakshuset med, I´ll fix!:)Kram storasyster

    SvaraRadera
  2. Åh vilken läskig bild! Jag kommer att drömma mardrömmar om DiLeva nu!!! Det här förlåter jag dig aaaldrig för!

    SvaraRadera
  3. Jag förstår inte vad TV-4 ville med sin gayvecka heller. Konstigt att dela upp personer så. Lysande inlägg som vanligt! ;D

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!