fredag 18 februari 2011

Hotellfrukost, Disney on Ice & Sister Hazel!

Fredag!!!

Ja, då var det ÄNTLIGEN fredag och dags för vår mysiga helg! Vi lämnar Alice i Bjärred i eftermiddag, sen checkar vi in på vårt lyxiga hotell i Malmö. Idag blir det mys på hotellet med bastubad och alkoholfritt bubbel och ikväll blir det god mat och Spamalot med finaste faster Linda! Hade vi varit nyförälskade och inte föräldrar hade vi fortsatt ut på stan efteråt för en krogrunda och avslutat med en massa porrigt sex på hotellet...MEN...det är vi ju inte. Jag har packat Helosansalvan så vi kan smörja in våra torra händer och somna gott redan vid elva!

Imorgon blir det dock HOTELLFRUKOST och det slår minsann vilken krogrunda som helst...åtmionstone när man är gravid! Sen blir det lite seriös shopping och mys på stan innan vi ska passa lilla Estelle och skicka iväg Anders, Henrietta och Jack på Disney on Ice! Hoppas att det blir lyckat!!

Ja, och sen bär det tillbaks till hotellet för ännu en övernattning...ännu en hotellfrukost och på söndag ska vår lilla familj på Disney on Ice med Camilla, Anton och Anna! Vilken helg!! Yeyh!!! ♥
(Och ja, jag ska försöka bete mig ordentligt Freddy - hela helgen!)


Nyhetsuppdaterimg - My way:

"Just nu - olja hotar kusten" - Ja, det var kanske lite överdrivet med kokosoljan när jag kallbadade i Båstad härom veckan...men vafan!? Man vill ju ha lite färg!? Jag kan väl inte hjälpa att min gravidsvullna kropp kräver lite mer olja för tillfället..?

"Eleverna fryser i klassrummet" - Ja, men det var väl ett jäkla tjat på eleverna helt plötsligt!! Igår kväll var det en hel timmes debatt där niondeklassare satt och klagade på "bristande pedagogisk förmåga" hos lärarna, dåligt "inlärningsklimat" och "bristande kompetens i lärarkåren". Allvar!? Det var fina ord ni svänger er med! Det enda jag klagade på i nionde klass - var att jag faktiskt behövde vara där! Åk till Ekebo och hångla lite och plugga komvux när ni blir vuxna! Vem fan kommer ihåg skiten ifrån högstadiet i alla fall?! ;)

"Rikskända älgen Daniel har dött - men Viktoria slipper regera ensam i parken" - Bäst att jag rycker upp mig lite här hemma...så fort prins Daniel började deppa - blev han ju avlivad! Ja, det tog inte mer än en kvart sen var lillprinsen minsann utbytt mot en ny hane. Men det är bra Viktoria - sorg är för mesar...och så länge man har en brunstig hane i sin närhet får man ju va glad! Dessutom hade ju Daniel gjort sitt "jobb" så tummen upp för hans "bidrag" och nu håller vi tummarna för att den kungliga säden fungerar! Läs mer om Prins Daniel: http://www.aftonbladet.se/nyheter/article8587901.ab 

"Damberg: Vill ta ansvar för S" - YES!! Äntligen någon som rycker in!! Skit samma vem det är, det viktigaste här är ju att han ansöker om Partiledarposten via Facebook - DET är ju coolt! You Go Micke!! ALL politik borde skötas på Facebook - närvaron på partiledardebatterna skulle öka med 80% direkt och INGEN skulle någonsin behöva sjukanmäla sig! "Åkesson - Live ifrån toaletten på nedanvåningen debatterar kostnaderna för höjningen av barnbidraget. Nu ska det öka med 10 Euro vilket innebär att man i en familj med tre barn får ut TRE MILJONER KRONOR!" Nu ligger du risigt till Freddy, jag ska hoppa på dig redan på BB! *asg* (Mer om Damberg: http://www.aftonbladet.se/nyheter/article8586907.ab )

"Saade spränger sig själv på scenen" - Ja Expressen - jag önskar bara att fler utav deltagarna i årets Melodifestival hade samma självkännedom! (Antar att min politikerkusin kommer blunda under denna farliga akt, om inte jag minns fel har hon nästan varit beredd att gifta sig med Saade i ett svagt ögonblick, haha)

"Körkortshjälp ska ses som en investering" - Runt om i landet är människor vansinniga efter att det offentliggjorts att nyanlända invandrare får hjälp med att skaffa körkort. Jag ser inte riktigt problemet här...? Vafan - om ni skulle tvingas flytta till Irak och behöva köra stridsvagn till jobbet...inte fan hade ni velat köra utan körkort!? Det är ju olagligt! Dessutom...det klagas så mycket på invandrare...men ändå vill ni ha gratis hemkörning på deras goda Pizzor...hur ska DET gå till om de inte har körkort?! Skämmes snåljåpar! ;)

Lyssna på världens bästa Sister Hazel och ha en härlig Fredag -
-DET ska jag ha!


//Meekatt.

8 kommentarer :

  1. Hahahahahahaha!! Du är ROLIG! Hahahaha!! Och du har så rätt! Varför tror du jag lugnt och fint andades ut TRE barn?! Hahaha!! Nu får jag tillbaka den investeringen! Och blir jag SD:are får jag ju ut ännu mer! Och att ha en brunstig hane i närheten ska man absolut vara nöjd med, det finns ju alltid Helosansalva att skrämma bort honom med om man har huvudvärk! Pussa på Alice, Jack och Estelle och gode Gud låt dem aldrig få läsa din blogg. Fast den lär ju gå bort i porrfiltret ändå! Hahaha! Kram storasyster

    SvaraRadera
  2. Dina nyheter slår allt! HAHAHA, bara älskar dig! Och Sister Hazel!! Jaaaa!!

    SvaraRadera
  3. Hahahaha, bästa bloggen!

    SvaraRadera
  4. Taack!
    Försöker så gått det går :D

    SvaraRadera
  5. Haha, sitter och asgarvar. Härliga nyheter!

    SvaraRadera
  6. ~ ♥ Lovely Kidz ♥ ~18 februari 2011 kl. 20:01

    Ha en riktigt mysig helg =)

    SvaraRadera
  7. Haha, skön du är =)
    Men, hotellövernattning låter som rena rama lyxen du. Meningen var att jag och min kille skulle ha barnvakt och åka och mysa.. så jag blir lagomt avis.

    Vi har fortfarande inte kommit iväg haha. Ha en mysig helg!

    SvaraRadera
  8. Du har nog tusan överträffat dig själv denna gången....*asg* Ha en härlig helg i Malmö!
    /Duden

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!