lördag 12 februari 2011

Rumpstyling & Vaccin mot Könssjukdomar!

Ja, Weise åkte ut igår men lämnade ett sista löfte (hot?) i rutan : "Det kommer bli MER Weise i rutan!"...Yeyh?! Vi anade ju detta redan när vi förstod vem du egentligen var...ni ger ju inte upp förrän ni är 150 år gamla och döende. DÅ säger ni "Nej, nu är mina barn snart 40 år - NU ska jag ta hand om familjen". Lite Paulo Roberto-stil över er familj...ALL TV-tid är BRA TV-tid..?! Nej!! Vi = Svenska folket röstade ju UT dig...bara för att du älskar "du"....behöver inte vi göra det!



Min lilla tös ligger nerbäddad mellan sina tre Hello Kitty-filtar i soffan, ångar 40-gradig värme, luktar mest snor och är yr som en A-lagare. En timme efter förra Alvedon-övergreppet (skjut mig!) kom hon i form och berättade sagor för mig:

"IGÅR gick vi i skolan - du och jag mamma...och pappa var inte med men mormor och farfar var med. Sen åkte vi på utflykt och då kom en liten bäbis. Flickan som vi träffade där var ledsen för vi hade inget godis till henne! Och ni träffade kaninerna och jag träffade Elefanterna...på Liseberg Och där var leksaker! Sen ät vi mat och elefanten gick hem och vi var hemma hos elefanten. Sen gick vi hem och hämtade din iPhone mamma och då sovde vi. Och nu var sagan slut!"

Bra att min iPhone kom med på ett hörn...inte ALLS ett tecken på att man har ett beroende...hm?

"En dag satt vi och åt Hello Kitty(?!) och då gick dom utan prinsen och han var inte med, för han var på jobbet. Sen var han död. Så han kom ju inte. Och sen var sagan slut!"

Logiskt att han inte kom - han var ju död! Men vi ÅT alltså Hello Kitty!? Slutligen sjöng hon sin "bästa sång" för mig: "Madicken - du LUKTAR, du LUKTAR" ( = pilutta dig, pilutta dig - i en vanlig hjärna.) Hur ska det gå för min lilla tös?! *suck* Vi kanske inte skulle ge henne så mycket Alvedon?!


Dagens rubriker - jag bara ÄLSKAR Aftonbladet!!

"Rengör rumpan som ditt ansikte" - Ja, vafan!? Klart man ska testa! ALLT som kan göra den här patetiska kroppen lite snyggare är värt ett försök...även om det - i detta fallet - handlar om ett ställe som väldigt få människor begrundar. Men ok - jag börjar med en peeling...lägger en chokladdoftande ansiktsmask och avslutar med att "noppa ögonbrynen" och lägga en make-up då eller...? Shit (...kommer det att se ut som...haha)!


"Varför äter 800 småfiskar på Agnetas fötter?" - För att ingen människa ställde upp?! SLUTA mata fiskar med era fötter!!! VI ÄTER fisk i detta hushållet!! ÖRK! "Läskigt pirrigt, avslappnande och ljuvligt" beskriver "The feeder" upplevelsen...jag kommer INTE känna samma fantastiska känsla nästa gång jag blir serverad fisk!

"Varannan kille tycker det är okej att tjejen är otrogen - bara det är med en annan tjej" - Eeeh!? Okej...det DÄR luktar faktiskt lite diskriminering! Fy på er grabbar! Det DÄR hade inte Gudrun Schyman gillat! Om det nu ska va okej att va otrogen - då måste man väl åtminstone få lite KU....L? ;)



Precis under artikeln "Vaccin mot könssjukdom" finns artikeln "Du smittar 150 personer på 5 minuter!" Ja, då jävlar får man ju "ligga i" och inte lägga en massa dyrbar tid på att kolla om det är en tjej eller kille...man nyser i ansiktet! Det skrivs om slemdroppar som flyger iväg...som landar i ansikten och på kläder...och jag säger bara "Kläder?! Vad är det här för sjuka lekar?!"


"Jättetrött, småfet och godissugen? Du lider av "syndrom X"!" - Herregud!? Och här gick jag och trodde  att jag var GRAVID! Betyder det att...semlorna inte är ok längre?! Skjut mig! Hoppas verkligen att "syndrom X" lämnar min svullna kropp i slutet av juni och tar badbomberna med sig!!

Lördag kväll hos fam. Birgersson:

 En sjuk liten tös, inte ett enda jävla IKEA-värmeljus tänt, Melodifestivalen med usla mellanakter och musik som påminner om allt UTOM schlager där programledaren dessutom hoppat i en bajskavaj och artisterna får Alice att undra "Är den flickan en pojke mamma?". Jag undrar...återigen - vad hände här?! Karaoke - San Francisco - Mr Vain - Hot Shot's - Normal E-kupstorlek i BH'n?! Vad gick fel??!

Ha en mysig lördag kväll alla och TACK alla ni som anmält er som följare till min blogg på Bloglovin! Är nu stolt Bloggare med hela ÅTTIOFYRA (!!!) följare! Hur coolt är inte det!? Och ni som ännu inte tagit ert förnuft till fånga - skärp er och ta tag i detta nu! *ler* Har lyckats klättra på listorna från en pinsam 387:e plats till en 70:e plats! 100 följare ska firas med pompa och ståt! Wiiiiiih!!

Anmäl er som följare - klicka nedan:


Tack!!

//Meekatt.



6 kommentarer :

  1. Kommer alltid tyvärr att hälsa på weise!!

    SvaraRadera
  2. Med tanke på sagorna... Är du säker på att det är alvedon som din dotter fått? Hrmm...
    Hrmm...Det är ALLTID ok med en semla... ;)
    /Duden

    SvaraRadera
  3. Ja!!! Han åkte ju ut den där Weise - det räcker nu! *skratt*

    Din dotter är bara underbar! "Madicken, du luktar"?! Skrattat så jag får ont i magen! Klart du har massor av följare - din blogg är bara så härlig! Kram!

    SvaraRadera
  4. INGEN, OCH JAG MENAR INGEN I HELASTE UNIVERSUM HAR EN SÅN SNABBT VÄXANDE BLOGG OCH SKRIVER BÄST!!! HAHAHAHHAHAHAAHHAHAHAHAHAHAHAHHAAHAHA!!!

    Dagens favoritcitat är "En dag satt vi och åt Hello Kitty(?!) och då gick dom utan prinsen och han var inte med, för han var på jobbet. Sen var han död." HAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHA!!!

    Det MÄRKS att hon är DIN dotter!!! OCH DET ÄR BARA POSITIVT!!! <3 <3 <3

    SvaraRadera
  5. Det här ÄR det bästa inlägget du skrivit hittils, mina tårar bara sprutar, och vännerna som jag är hos, undrar om jag är (mentalt?) sjuk i huvudet? HAHAHAAHAHHAHAHAHAHAHAHA!!!

    Tack för att DU FINNS!!! <3

    SvaraRadera
  6. Skoj att det går så bra för dig :D Men det KAN ju bero på att folk tycker det är kul att skratta? XD För du skriver verkligen så man blir full i skratt :D

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!