onsdag 2 februari 2011

Sexuell upplevelse, Sparköp & Kokain!

Ja, han må va en svettig och elak fan ibland...men han är HET den där Per Morberg - allas våran svenska Mästerkock! Såg nyss en repris av ett avsnitt "Vad blir det för mat?" där han lagar Boeuf Bourguignon och det var så nära en sexuell upplevelse man kan komma, haha. Inte utan att man kan längtar tillbaks till tiden som Aupair i Frankrike! Nej pappa, inte för den sexuella upplevelsen (haha) - men för den goda maten!! Ja, menar...kolla in...blir man inte sugen...på Boeuf Bourguignon?


Reklam - Reklam - Reklam

Idag kom världens bästa katalog med posten - Sparköp! Här snackar vi mode ifrån 1987 kombinerat med funktion á la nutid! Det finns ingen reklam som är lika rolig som den här - helt klart i klass med tidningen "En ding ding värld" - men gratis!! Lysande! Är det någon som missat denna fantastiska tidning - fullproppad med saker man bara inte KAN leva utan - så kommer här lite köptips:

För endast 99,50 kr kan du bli ägare till dessa "Tuffa damhandskar i äkta mocka i höstens färg!" - ÄKTA mocka!! My God! Och LILA! Fatta, jag missade årets trendfärg...och nu är det för sent!




För endast 249 kronor kan du bli ägare av detta fantastiska "Överkast med rosor som skapar stämning i ditt sovrum!" - Eeeh..NEJ - den sortens "Göte & Aina-stämning" vill jag INTE ha i mitt sovrum!!


För endast ETTHUNDRASEXTIONIO kronor kan du "Pigga upp ditt träd"!? Hallå!! Allvarligt? Hade det bara varit ett Gloryhole så man kunde pippat upp trädhelvetet...så kanske...men NEJ!



Wohoooo! Kasta Prada-väskan åt helvete - här kommer ett helt set med "Läckra väskor i gobelintyg" och dessa blir dina för 289,80 kr(!) Herregud! En weekend i Paris med Gobelintygväskorna!! Yeyh!



För 249,90 kronor blir du ägare av en stol...som blir en pall...som blir en stol? PERFEKT för övningar där man behöver stå länge på knä då pallen har "skön dämpning för knäskålarna och god hjälp av stöden på sidorna när du ska stiga upp"! Får jag den här av Freddy i Alla Hjärtans Dag-present...gör jag slut!



Nu jävlar blir det Liseberg i hallen och Foppatofflorna kommer skrika av glädje i denna fantastiskt snygga "Skokarusell" för endast 249,90 kr! Ett MÅSTE i varje hem!




"Hallux valgus - sned stortå - är en åkomma som drabbar många vuxna människor men som nu korrigeras enkelt med denna tårätare" - Herregud!! Ragga inte med den repliken! "Hej, jag har Hallux valgus!" Usch - jag som tyckte Helosansalvan var osexig!!


Ja, men hallå!! För 229,90 kr blir man ägare till denna fantastiskt snygga "Fleecehuva i heltäckande modell" och den funkar både för kvinnor OCH för män! Halle-fucking-lujah - förspelet är avklarat!

Ja, här har vi återigen det fantastiska Gobelintyget och nu i en "ihopfällbar fotgunga"! För ynka 198,90 kronor blir du alltså ägare till en sexgunga...för  fotfetischister? Personen som uppfann den här - är en idiot!

Nej, nu ska jag elda upp katalogen och äta en Semla som står här och stirrar på mig! Hoppas verkligen att det är florsocker som är pudrat över den och inte Kokain!? Men vafan, det man inte vet! ;)

//Meekatt.

6 kommentarer :

  1. Mmmmm... Semla!!! Orättvist!!!
    Undrar varför inte jag får den reklamen ??
    ...sen finns det kanske dom som skulle behöva fleecehuvan för att bli snyggare?
    //daniel

    SvaraRadera
  2. ASG.. Väntar man bara tillräckligt länge så blir även lila vantar i mocka högsta mode... Skicka genast ett ex. av sparköp till BlondinBella och hennes kompisar. Fatta vad det passar till leopardmönstrat... Med risk för och få en Fatwa i ögat á la Vilks så... Hehe, En ridburka med matuppsamlare...Trendig...fniss Nej nej...det är inte kokain..utan tjockofin Mycket lurigare... Fortfarande beroende efter 45 års plågsamt ätande juh. Hmmm... Fotpall som blir stol? Sist jag spejade på Norska patentverkets hemsida gick den under namnet "Norsk Rullator". Ingen "hit" i Norge så nu försöker dom kränga den här... Apropå fotgungan... Vet du hur svårt det är och vara dyselektriker när man sysslar med cadritningar. Det är juh en kvartsskala...såklart... Och visst...Även tillverkaren är en riktig kvartsfigur...fniss ASG, När doktorn sa att jag hade Hallux Valgus..trodde jag han menade PTV... Klart som fan plåsterna inte funkade... Är man lite kreativ så funkar faktiskt skostället bättre för vinglas...HEHE Tipsar dessutom om tredelade hopfällbara pappskärmar på panduro... Helt lysande för mobilt Gloryhole...blink" Ett partytrick i Birgersson casa när stämning sjunker på efterfesten? /Anondoderorsos

    SvaraRadera
  3. Daniel: Ja, huvan kan va bra i vissa fall! ;)
    Jag spar mitt ex av katalogen till dig om du vill ha den!! Hahaha Och ja, semlan var kanon!

    Anondoderorsos: Nu kommer du och överglänser mitt inlägg med din kommentar! *suck* Känner igen det där! ;)

    SvaraRadera
  4. Du är för härlig! :)

    Men jag håller med, det är ett nöje att sitta och bläddra i den och skratta åt alla fåniga saker!

    SvaraRadera
  5. Men då...
    Skämms på mig...
    Ska försöka behärska mina kommentarer.
    Kan förvisso aldrig överglänsa dig juh...*L*

    Du är bäst....!

    /Anondoderorsos

    SvaraRadera
  6. Hahahahahahahahahahaha! Åh vad man älskar dig o din blogg! Antagligen för jag känner igen mig själv! Älskar att det finns fler som är lite raka! O svär! Haha!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!