tisdag 15 februari 2011

Nyheter, Jätteplaneter & Sverigedemokrater

Nyhetsuppdatering  - My way!

"Reinfeldt sågar DN efter felcitering - lägger ut ljudfiler som bevis" - Det VAR ingen fis...det var stolen som flyttade sig precis när han skulle sätta sig!! Freddan säger också att han faktiskt GILLAR hyresrätter. Det finns en ledig 2:a på Rosengård i Malmö för ynka 2 654 kr/månaden. Kan den passa Statsministern tro?! Annars hyr jag ut ett fint litet hus vid havet - good price for you my friend!

"Ny jätteplanet tros ha hittats i vårt solsystem" - Men vafan Expressen!? Jag är GRAVID! Låt mig va!

"En ledare på väg ut - men ingen på väg in" - HUR svårt ska det va egentligen!? Jag börjar bli trött på tjatet. Kan INGEN ställa upp snart!? "En nål i en höstack" skriver de...men allvarligt...är det inte all koskit i höstacken som gör det svårt att hitta en ny Partiledare för S? Jag vinkar fortfarande med båda händerna här! Bara ring så ska jag styra upp skiten! Nu är ju partiet inte längre så noga med vilken slags politik de ska föra i alla fall...så det är ju bara att tuta och köra...åt höger!

"Frossa i Fullkorn och Rotfrukter - lev längre" - Ja, Freddy kommer ju överleva oss alla! Han kommer fan bli 130 år gammal! Jag fick frågan på ett ViktVäktarmöte (inför hela gruppen) en gång..."När åt du senast en rotfrukt?" Och ärlig (dum?) som jag är svarade jag "Ja, finns det någon i Mc Feast  så var det 10 minuter sedan!" Jag fick onda blickar av alla i "gruppen" och återvände aldrig!

"Basta, Berlusconi!" - Härligt! Ska minsann jag också göra i helgen med Freddy på lyxigt hotell! Yeyh! Vi ses kanske där Berra! I´ll bring the beer - you bring the heat! ;)

Margareta Sandstedt, SD: "- Jag tycker vi har stött och blött ämnet tillräckligt länge nu. Huvudsaken är att det kostar väldigt mycket." - Helt rätt! En miljon hit, en miljard hit...vafan - det kvittar väl?! Det ingår ju knappats någon mattekompetens i "Mandat-paketet" man "vinner" i Penis-salens omgång av "Hela havet stormar". Nej, musiken tystnade - Maggan slog sig fram och satte sig på den sista lediga stolen och VIPS så var hon inne! Tadaaaaa!!?





Jag VET att jag måste sluta tjata om (och äta) mina Semlor men - Hallå!? Cecilia's special: Man lyfter på locket...och i mitten finns det en grop i grädden - FYLLD med vaniljkräm! Hallefuckinglujah säger jag!

NU ska jag gå ut i köket och blanda ihop lite Coca Cola!
Imorgon ska Alice till TANDLÄKAREN - Skjut mig!

//Meekatt.

13 kommentarer :

  1. Du kan få min laktosintolerans? :P Fungerar jättebra mot att inte äta semlor ;)

    SvaraRadera
  2. *skratt* Oh no!! Men det finns väl piller att ta så man kan synda IBLAND!? ;)

    SvaraRadera
  3. "Det VAR ingen fis...det var stolen som flyttade sig precis när han skulle sätta sig!!"
    *LOL* Var fasen får du allt ifrån?? Vilken blogg! Inte konstigt att det går rykten om dej på familjeliv! Tummen upp!/Johan

    SvaraRadera
  4. Jag fick frågan på ett ViktVäktarmöte (inför hela gruppen) en gång..."När åt du senast en rotfrukt?" Och ärlig (dum?) som jag är svarade jag "Ja, finns det någon i Mc Feast så var det 10 minuter sedan!" Jag fick onda blickar av alla i "gruppen" och återvände aldrig!

    Hahaha.... Låter ganska typiskt dig! :)

    SvaraRadera
  5. Hahaha ja hon var ju väldigt duktig på att räkna :P

    SvaraRadera
  6. Hehe,
    Nu vet jag att jag ALDRIG kommer att gå till viktväktarna...ASG

    Ohhh, Var det receptet som skulle avslöjas i radio idag kanske...aloC acoC...typ (inte mycket för reklam, fniss)
    Kan man få detta experiment bloggat?
    Med bildbevis på pysande, puttrande kokkärl å allt?

    Hmmm...Tandläkaren...Gäller och smitta knottet med positiva tankar om denna fantastiska service.

    Nä, Nu vill jag inte vara ute på jobb mer på flera veckor. Missar alldeles för mycket av din blogg juh.

    /Anondoderorsos

    SvaraRadera
  7. Hahaha ja det viktväktarmötet glömmer jag nog aldrig! Tätt följt av en kebabtallrik!

    SvaraRadera
  8. Johan: Nämen, går det rykten om mig? *ler* Var jag får allt ifrån...haha...huvvet!?

    Saija: Ja, sån é ju jag! ;)

    Virrig: Ja, visst känns det tryggt? :)

    Anondoderorsos: Trodde du var "lost in space", hehe. Jag lämnar ut receptet...när jag har 1000 följare! haha

    Em: Eller hur?! Kebabtallriken var ju enda anledningen att man gick dit! hahahaha

    SvaraRadera
  9. Inte då...*L*
    Hur skulle jag kunna missa din blogg...
    Det är juh navet i hjulet som livet snurrar runt...*djupt*..Utspejsat...fniss

    Buähh..Jag vill juh oxå koka kola, hemma i köket.

    /Anondoderorsos

    SvaraRadera
  10. Haha! Såg i din presentation att du också hade MIRC när det begav sig =D Hade glömt av att det funnits alls... Men damn... Den här bloggen ska jag börja läsa =) Fick allt ett litet skratt såhär på morgonkvisten - inte illa!

    SvaraRadera
  11. Karin: Haha, ja MIRC - det var tider det! ;)
    Kul att du gillar bloggen! :)

    SvaraRadera
  12. Fast, när är det semmeldagen?
    Jag har ju ätit allt man kan tänka sig redan..detta år. Men inte en enda semla :O KATASTROF!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!