fredag 11 februari 2011

Presidenten, Frankenstein & Poledancing!

Yeyh Egyptien - You did it!

"Presidenten gömmer sig i svenska turistparadiset" - Detta skriver Aftonbladet efter att President Hosni Mubarak ÄNTLIGEN förstått att det är dags knäppa gylfen och dra. Ja, men man förstår ju att höjdarna envisas med att sitta kvar på toppen med tanke på var de hamnar efteråt! Jag menar...Saddam Hussein i en lerig grop och nu Mubarak i ett svenskt turistparadis...jag undrar bara - VAD FAN SKA HAN GÖRA PÅ ULLARED?! Det måste ju finnas en bättre plats att gömma sig på?!


Let's Dance är i full gång men efter att min Semla var slut (vilket tog ca 45 sekunder) - upphörde mitt intresse. Ja, det är väl duktigt att vår dansante Frankenstein juckat bort 15 kilo, att Rally-Tinas partner påpekar inför hela svenska folket att hon minsann "inte är någon nunna!" och att Alexandra Pascalidou förälskat sig i lammköttet Ludwig...men nej! *suck* De ser ju ut som mor och son!?

***************************

Alice har varit febrig och hängig idag och för att förgylla en SKITTRÅKIG dag (och för att få en anledning att köpa godis till mamma) åkte vi till lilla Laholm för att HYRA film - det ni! Ja, nu var detta alltså första gången Alice såg att det fanns fordral till filmer, vilket gjorde att hon trodde att hon var i ett bibliotek. (=vi ser absolut aldrig film hemma, vi umgås istället! Eeeh...)

Men ja, min lilla tös gick in och tittade sig omkring, gick fram till hyllan med "Topplistan" och sa högt inför "grabben med makten i videobutiken" -  "DEN HÄR HAR PAPPA LADDAT HEM TILL MIG MAMMA!!" (Skjut mig!) "Ja gumman, jag vet. Nu letar vi upp en film som du INTE sett och lånar hem den". "MEN MAMMA - VARFÖR SKA VI KÖPA DEN? PAPPA FIXAR JU TILL MIG!?" Ja, varför...? "För att man får godis om man lånar film här gumman - därför gör man det!" "JAHAAAAA, DÅ VILL JAG LÅNA FEM!" Det är min tös det!

Nej, Fredag kväll och klockan är tio. Dags att hoppa i stayups, sätta på läppglans och visa vad jag lärt mig på veckans Poledance-lektioner! Nu jäklar ska det bli åka av! Eller...hur var det nu? Fredag kväll - trött som ett as, gravid och mätt, inte rakat benen sen i lördags... - Dags att se nyheterna, smörja in kroppen i Helosansalva och krypa i sängen och trängas med en snorig tös i "mittelen".


//Meekatt.




5 kommentarer :

  1. Underbar dotter du har! =) Med såna kommentarer kan man trots allt inte låta bli att dra på smilbanden. =)

    SvaraRadera
  2. Låter som en fredagkväll hemma hos oss, haha! Vadå myskväll och nyrakade ben? Du är underbar med din ärlighet! /Jenny

    SvaraRadera
  3. Sv; Tack för tipset! Det låter ju helt GALET gott! Här hemma blev det hemmagjorda hamburgare, och det är ju alltid rågott!
    Men lövbiff vore fan gott ikväll!

    SvaraRadera
  4. Hyra film? DET var ett tag sen.... Kan man fortfarande få en moviebox?
    Vet inte om du behöver beklaga dig... Singel, ledig helg och full av förhoppningar.... Jojo, här sitter man med tvättstugetid istället en lördagkväll.... waste of time....
    /Duden

    SvaraRadera
  5. Annica H: Ja, det är ju lika härligt...som förjäkligt! ;) Hon är ganska go min lilla tös, bara onödigt ärlig ibland. Förstår inte var hon fått det ifrån? Haha

    Jenny: Tack vännen! Ja, ärlighet återigen...bra eller anus? ;)

    Maygol: Åh, hemmagjorda hamburgare är inte fel! Med en semla efteråt, haha!

    Duden: Haha, ingen aning...blev helt chockad i butiken när det fanns en hel avdelning BLÅ filmer man inte kunde hyra...tur vuxenfilmerna inte blivit blå än! haha
    Men du - I tvättstugan kan vad som helst hända, det har jag sett på film! (För det är väl riktiga handlingar...liksom?)

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!