tisdag 22 februari 2011

Barnbidrag, Böter & Gratis kryssning!

"TACK TACK TACK Mamma för mina finaste "Stölvar" i livet!!" - Ja, tänk vad glad man kan bli över ett par rengstövlar för 49 kronor på ICA MAXI, haha. Att jag hade handlat en massa nya fina kläder till henne för nästan hela barnbidraget...kvittar väl?! "Stölvarna"...vann idag och just nu sitter min lilla tjej i badbaljan...naken...med stövlarna på och sjunger "Det är inte lätt att va ödmjuuuuuk, när man är så felfri som jaaaaaaag"! Man kan ju bara älska den ungen...oftast!

Tandläkaren ringde förut och vi får en ny chans imorgon kl 11,20! Jag har inte vågat ringa och be om ursäkt än för att vi uteblev i onsdags, men den ursäkten löser vi tydligen enkelt imorgon genom att betala BÖTER på 160 kronor! Det här ska jag fanimej ta ifrån Alice spargris - ha! Där fick HON så att hon fes! Men det är långt tills imorgon - vem vet om vi ens kommer dit den här gången heller?! Håll tummarna för oss är ni snälla! Jag vill helst kunna fortsätta bo i den här kommunen...jag trivs faktiskt ganska bra här! ;)

Nu ska jag lägga ett mail till Florida Cruise Lines - tro det eller ej men jag vann nyss en kryssning med! Det HÄR måste fan vara den lyckligaste dagen i mitt liv! Sen ska jag nog sätta igång en Virus-koll på min lilla dator!?


//Meekatt.

4 kommentarer :

  1. åhhh Grattis en kryssning!! =)
    vad underbart!!!

    SvaraRadera
  2. hahaha, så rolig dotter du har! :D

    Jag tror också att du ska ta en viruskoll på datorn ;)

    SvaraRadera
  3. You go girl, haha! Slå't sönder bara och hoppas att guldkronorna trillar ut. ;)

    Och det måste vara en syn för sig själv att se dig sitta där i bilen när du fick p-boten då. Haha. ^^

    SvaraRadera
  4. eva: Tack! Hahaha :)

    Zandra: Ja, det är nog läge för det va? ;)

    Gaymasen: Ja, nu ska den krossas! Mouhahaha!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!