måndag 21 februari 2011

Big Brother, Vapen & Blöjor!

Nyhetesuppdatering:

Big Brother är igång - ÄNTLIGEN lite vettig TV! Här blandar man poesiläsande skummisar med hår under armarna med transexuella snyggingar, 3-barnsmödrar, sliskiga storstadsbrats med Boxer-Robert-brillor och góa Göteborgare i en salig röra - och nu håller hela Sverige tummarna för gruppsex och skandaler...och den som är värst - får en halv miljon kronor...Genialiskt! Vi hoppas SJÄLVKLART att det är den transexuella Vanessa Lopez som får ligga först - DET hade ju varit kanon för tittarsiffrorna! Här klagar vi på att en VD på ett stort företag tar ut en bonus på några hundra tusen kronor - men en idiot som visar mufflan på TV11 - förtjänar självklart en halv miljon! Tadaaa! Det HÄR är kvalitets-TV när den är som bäst...


"Jakt på fru nummer 40" - Ja, i Indien är tydligen "Tomten far till alla barnen" på riktigt och dessutom ligger han fortfarande med alla mammorna! Tjejtjusaren Ziona har 39 fruar och är nu på jakt efter ännu en kvinna att dela livet med. 94 barn - han skulle tagit med dem på en weekend i Malmö! DÄR skulle han minsann få lite verklighetsuppfattning! Jag kan lova att han hade knipsat "rören" redan vid inchekningen!  ( http://www.aftonbladet.se/nyheter/article8599420.ab )

"Låt elever bära vapen i skolan"  - I Texas vill Republikanska politiker förhindra nya skolmassaker genom att låta eleverna beväpna sig under skoltid - lysande! Bygg också om "kvarsittnings-rummet" till ett rum med elektriska stolen. HAR man fuskat eller kommit sent...är det lika bra att elimineras! Dessutom föreslår jag ett minfält runt om skolområdet för att undvika skolk och nybakade haschkakor i cafeterian för en gladare skolmiljö!

"Ronaldo tvingades spela match i blöja!" - Oh My God! Tack Aftonbladet för att jag vet detta nu! Det var alltså under en match året 1999 - för 11 år sedan - som Ronaldo hade en skitjobbig match och NU kommer detta ut till allmänhetens kännedom! Tänk vad Aftonbladet kan bidra med - min dag blev helt annorlunda nu! Tack igen!


Nu ska jag ladda för ett möte på Arbetsförmedlingen med min fantastiska jobbcoach! Undrar vad jag ska lära honom idag?
Ha en bra Måndag alla!

//Meekatt.

2 kommentarer :

  1. HAHAHAHAHAHAHAHAHA - ÖRK! Vilken bild! Nu kommer jag att tänka på han varje gång jag ser Ronaldo!

    SvaraRadera
  2. Hallå ellerrrr...?
    Ser mer ut som en semesterbild från Hurghada..typ...3:e dagen efter att ha käkat från lokala gatuköket.
    Uppsvälld, blek, stirrig blick och med ett plåster som skulle få personalen på blodbussen och baxna.

    /Anondoderorsos

    "Våga vägra semester"

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!