torsdag 17 februari 2011

Sperm...alot, Fula hem & Combovers!

 Torsdag idag och imorgon är det ÄNTLIGEN dags för SPAMALOT!! Åh vad jag behöver något roligt nu! Freddy har haft jätteroligt åt mig i flera veckor som råkade uttala det "Spermalot" men vafan! ? Så noga är det väl inte! Han är kanske rädd att jag ska bli besviken på hotellet sen...? *asg* Förlåt Freddy...igen!
Alice ska sova över hos världens bästa Camilla, Anton och Anna och har redan packat och packat upp - och packat om sin väska ett 20-tal gånger. Inte ALLS spännade att sova borta!? Jag hade packat kläder och lite annat hon behöver i hennes nya fina resväska...men imorse när jag öppnade den blev jag minst sagt förvånad. Jag hittade:

* INGA utav hennes kläder
* En Hello Kitty-nalle iklädd Freddys kallingar (!) Hoppas dessa inte togs ifrån tvättkorgen...?
* Badrumsmöblerna ifrån dockskåpet - dusch, toalett och handfat. BRA om hon vill hålla sig ren...?
* Tre paket popcorn - bra tänkt! "Det ska räcka till alla"...
* Alla mina halsband som normalt sätt hänger på krokar i sovrummet...hm?
* En BH stor nog att fungera som fallskärm åt henne! Lysande!
* Två tomma toarullar (kanske ska pysslas?)
* Ett halvätet Maraboru Mango - och jag undrar...var är den ANDRA halvan?! Unge!!
* Tandborste, tandkräm och min fina Elizabeth Arden-ansiktskräm som kostat 699 kr. DEN behövde hon!
* Kattmat (??)


Ja, hon har då allt klart i sitt huvud! Så det blir nog en bra helg i Bjärred! Jag är inte ALLS nervös för att lämna henne.... :/ Första gången på tre år som hon ska va ifrån oss mer än 12 timmar! Hjälp! Och jag får inte ens dricka ett glas vin (eller en flaska för den delen, haha) för att döva ångesten...men jag får ju Spermalot! haha

Igår var TV-kvällens bästa utbud "Sveriges Fulaste Hem" - vilket innebär att man hittar en medelålders dam med gräslig smak...sen tar man dit Simon och Thomas som skrattar åt, hånar och idiotförklarar damen ifråga en stund... Sen river man hela skiten...och låter dem planera och bygga upp något ännu fulare och Tadaaaaaaaa! DÄR har de fixat "Sveriges fulaste hem"!? VAD är det för mening med det!? Jag blir upprörd...hade inte ens en Semla att trycka i mig till skitprogrammet!

Ja, sen fortsatte min fikafria usla kväll med ett avsnitt Efterlyst...och hallå!? Nu har jag ju inte sett detta på ett tag...men VAR FAN är LEIF GW PERSSON!? Han var ju utbytt mot en skum liten man med COMB-OVER-FRILLA! som varken åt banan eller snarkade under sändning - Ska det verkligen va så här TV3?!



Nej, nu ska jag åka och hämta Alice, som faktiskt är på dagis idag. Jag drog täcket över huvudet imorse och valde att inte titta upp förrän "kusten var klar"...och det var ett bra beslut! Idag har jag gjort två tentor, läst en halv termins psykologi OCH packat om Alice lilla resväska! Tror minsann jag ska köpa med mig lite fika också på vägen hem
Hm...VAD ska man välja?! ;)

//Meekatt.

6 kommentarer :

  1. "Så noga är det väl inte! Han är kanske rädd att jag ska bli besviken på hotellet sen...?" HAHAHAHAHA - det är DU det!! ;D

    Vilken praktisk tös du har som verkligen tänker på allt när det ska ut och resas, haha!

    Ja vad hände med Leif GW?? Inget Efterlyst utan honom!

    SvaraRadera
  2. Ha alltså, 2 timmar...2 hela jävla timmar, det är ju helt vansinnigt. Och ingen tv heller, men där går väl gränsen :D..

    Fulheten är egentligen ganska god. Det är fint att tycka synd om sig själv, hahaha!

    SvaraRadera
  3. åhhhh vad kul!!! och tack!!!! ja kikar in på din blogg med och älskar sättet du skriver på...lägger den bums till FAVORITER!! haaa en bra kväll och kraaaam =)

    SvaraRadera
  4. Mer överkamningar åt folket!! DET är humor... Har försökt övertala ett antal jobbarkompisar att göra överkamning men ingen har nappat på det. Föreslog till en kille att han skulle kamma över öronhåret.... inte populärt...
    /Duden

    SvaraRadera
  5. ASG...
    Ett tag trodde jag på fullt allvar att "Combover" var namnet på det lyxiga hotelpaketet ni ska på.
    Combination overstay...typ..All inclusive...
    Fan va lurad jag blev...ASG

    Smart tjej Alice...*L*
    Tycker det verkar som hon snott åt sig alla "Mamma" attribut hon hittat.
    Hon har planerat att INTE sakna dig i helgen...*L*

    Det är bara kattmaten som stör bilden...fniss

    GW är ute och jagar Wikileaks såklart...
    Mer stålar där än på TV3.

    Spermalot...asg...
    Ingen ide och nämna att det kallas Freudiansk felsägning...VA....asg

    Ha en underbar helg...*L*
    (jag vet precis hur den kommer att avlöpa...*L*)
    Been there, Tried to do that.

    /Anondoderorsos

    SvaraRadera
  6. Klockren packning, hahaha!

    Fantastiskt bra blogg! Ligger hemma och är sjuk och har inte skrattat såhär mycket på flera veckor, TACK! Bara att läsa rubrikerna på dina inlägg gör ju att man viker sig! ;D

    Kram Eva

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!