måndag 6 februari 2012

Love shine a fucking light!!



Jag VISSTE det!! Det FANNS ett nytt Marabou med Mandel!! Hahahaha! MIG lurar ni inte! Jag kände nog doften av denna fantastiska nyhet ända ifrån Statoil i Gävle! Tack Storasyster! Jag måste erkänna att jag börjar få nästintill sexuella känslor för min postlåda... TVÅ gånger på mindre än en vecka har den överraskat mig med choklad. Det är kärlek det...

Nej, nu ska jag laga mat - har ju en date ikväll! Eller ja...två! En med Tessan och en med MARABOU MANDEL SPLIT! Life is goooood!

På begäran: Inlägget med Alice och mig på kyrkis.

over and out.

//Meekatt...

8 kommentarer :

  1. Tjoohoooo!! Hahahaha! Vassego´!! Älskar dig! ♥ Kram! Storasyster

    SvaraRadera
  2. HAHAHAHAHAHAHA! Där var det ju! Underbart! Gorillan! Hahahaha!!

    Tack, du gjorde min kväll. Ha en trevlig date. Eller två! ;D

    SvaraRadera
  3. Men Å, då måste det bli lördagsgodis till veckan nu då. Hade tänkt hoppa det,men går ju inte om denna finns i butiken!

    Ha en bra kväll, alltid skoj med tjejdate!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla! Ja, den här måste du köpa! Den var fantastisk...som schweizernöt...fast mildare i smaken. ;)

      Radera
  4. Jamen se på tusan! Den är nog en större hit än lakritschokladen, även om den inte hade något större fel så. Ska hålla utkik efter den!!

    Haha jamen de är för goa! Leverpastej... :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, prova! Den HÄR får 9 av 10 hångel!

      Radera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!