torsdag 16 juli 2015

Naturist, javisst!

Sveriges Radio (P4) har varit på besök här på campingen idag och Lars som är ordförande i föreningen kom och frågade om jag ville ställa upp på en kort intervju. Min första fråga var "Ska jag klä på mig?". Förstår inte alls varför mina grannar skrattade åt mig? Jag tänkte faktiskt på det faktum att reportern inte skulle behöva känna sig obekväm. Men det var hon ju absolut inte och avslutade sitt besök med att näcka och hoppa i poolen. Här har ni en länk om ni är nyfikna på intervjun: http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=96&artikel=6213274

http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=96&artikel=6213274
FOTO: Sveriges Radio


over and out.
 
//Meekatt...

4 kommentarer :

  1. Är på semester i vackra Skåne, Höllviken och hörde intervjun idag när vi var på väg till Skanör. Hörde inte namnet på den som intervjuades men tänkte direkt, "det måste vara meekatt". Jag är kanske så långt från naturist man kan komma men diggar dig stort! /M

    SvaraRadera
  2. Underbara katten med bästa skrattet!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!