söndag 26 juli 2015

Elton rules!

Bilresan till Skanör idag var kanske inte den roligaste. Idag är en sån dag då jag ÄLSKAR mina barn men HATAR att vara mamma. Och det är okej även om Mammamaffian hatar när jag skriver så. "Man ska alltid älska att vara mamma, Hello Kitty finns på riktigt och tjejer fiser inte" är andra sanningar i Mammamaffians värld. JAG hotade dock mina i bilen med att "ta den ena och slå den andra med" idag, haha.
När jag såg Skanör-skylten idag blev jag överlycklig och ropade "Någon som känner igen sig?!?!" till barnen. Elton svarade "Jaaaaaag!!! Jag känner igen mig!!!" Jag svarade "Var är du då?" och fick ett "Bakom dig i bilen mamma!!!" till svar, haha. Underbara skitunge! Han ser ju inte ens ut genom rutorna. Men han kände igen sig i alla fall! Hej lillebror. Idag har han dessutom fått ny frisyr då mamman fick gå loss med trimmer och sax:
 
 
Varmt välkomnande på Solhejdan idag av stolta medcampare! Nu är vinet upphällt och grillen tänd!
 
over and out.
 
//Meekatt...

1 kommentar :

  1. hej!jag har något jag kallar för "veckans blogg-intervju" på min blogg. Kolla in här: http://www.domkallarmighannes.com/2015/04/veckans-blogg-intervju_26.html#.VT-gV63tmko



    Jag tycker att du har en intressant och fin blogg som borde få mer uppmärksamhet så jag skulle vilja intervjua dig.

    Tycker du det låter intressant så maila mig på info@joannahalvardsson.se



    Ser fram emot ditt svar

    Kram Joanna

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!