torsdag 16 juli 2015

Katten tar över!

Hörde nyss i köket att dagens vattengympa är inställd. Anki som annars är drottningen av vattengympa här på campingen tar en ledig dag och spontant känner jag att jag borde styra upp. Hur svårt kan det va?! Nu har jag i och för sig aldrig medverkat i snoppsoppan klockan elva i poolen men lite övningar skulle man väl kunna klämma fram? Medverka i par och börja med klassikern från Sällskapsresan "Plocka kulor", övergå till en snabb helikopter (damerna kan med fördel medverka med bysten. Eller ja, åtminstone jag med mina långa bröst...) och avsluta med Paolo Robertos "10 minuters handstående" på botten. Ja, det är okej att gå upp och andas emellan. Sen såg jag häromdagen att det fanns hantlar också men där har föreningen fan blivit lurad. De vägde ju INGENTING! Inte konstigt att drottningen av vattengympa blir lite less och tar en paus när inte en enda jävel bygger muskler trots tre hårda pass/vecka.

Nej, katten styr upp det här! Ska bara slänga ihop en låtlista och sätta Freddy i arbete som DJ! Heja oss?



over and out.

//Meekatt...

6 kommentarer :

  1. Hahahaha!! Heja katten!!! Jag vill också va med!

    SvaraRadera
  2. "Snoppsoppan"! Skrattar så jag kissar på mig!!

    /stolt naturist som aldrig provat vattengymbastik men ser det framför mig!

    SvaraRadera
  3. Kör bara! Plocka kulor! Haha

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!