måndag 6 juli 2015

Bara Meekatt!

"Jag avföljer din blogg från och med idag. Alltid tyckt att du var rolig men det här är ju inte normalt. Naket är INTE min grej! Pinsamt bara för att få likes!?"

Haha, måste vara jävligt jobbigt för dig i duschen? Naket är väl det mest naturliga i världen? Jag har fem veckors semester och tänker dela med mig av vardagen i vanlig stil - kanske lite mer än vanligt just därför att jag har semester och all tid i världen att ägna åt bloggen. Dessutom behöver jag inte näcka för likes. Det får jag iaf. För sån é jag! ;)

 
Däremot kanske jag skulle kunna bjuda mina grannar på campingen på cupcakes ikväll...för likes? ;)
 
 
Dags för halv-fem-doppet i poolen! Elton gick precis för att kolla hur varmt det var i poolen och det var "300 grader varmt!". Bara att hoppa i då! BOMBEN!!
 
over and out.
 
//Bara Meekatt...
 

43 kommentarer :

  1. Vet du? Jag ÄLSKAR dig! Jag älskar dig för att du vågar vara du och för att du är så naturlig och avslappnad. Jag älskar dig för att du får mig att må bättre med min kropp och mig själv. Så TACK för att du vågar vara du så att jag vågar vara jag! ♥

    Emma.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh TACK Emma. I feel the love! ♥

      Radera
  2. Vackra kloka kvinna! Önskar jag hade ditt självförtroende och din kropp!

    SvaraRadera
  3. Meekatt har alltid (som jag ser det) varit naken och öppen i sitt förhållningssätt. Har inte med kläder att göra!
    Människors uttalanden berättar om dom själva och ingen annan historia.

    SvaraRadera
  4. Skitsnygg är du! Kör på och var precis som du är!

    SvaraRadera
  5. Kunde jag så skulle jag dubbelfölja dig😂

    SvaraRadera
  6. En vacker kropp du har! Lyllo Freddy :) /Lennart

    SvaraRadera
  7. Du har ju förvarnat pryda personer och har dessutom inget att skämmas för. Varför skriva att man slutar följa det är väl isf bara sluta.
    Hejja Meekatt! !!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag är impad över att prydisarna fortfarande hänger inne hos mig. Men om 5 veckor har jag nog sållat ut de känsligaste, haha.

      Radera
  8. Fy vad vissa människor är tramsiga! För övrigt var nakenbilden på dig vacker!

    SvaraRadera
  9. Tycker om dig som du är,du är så naturlig :-D
    Du är inte rädd för att säga något o det gillar jag med :-D
    Dom där såg goda ut,jag hade gärna smakat dom haha
    Mvh Camilla
    www.tiobarnsmamman.se

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Camilla! ♥

      Ja, visst ser de goda ut? hahaha

      Radera
  10. Har du silikon i tuttarna? 😉

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har Geisha i tuttarna! Och semlor!

      Radera
  11. Du e grym Malin & skulle trippelfölja om så va...

    Grymma kvinna!

    SvaraRadera
  12. Jävlar vilken vacker bild! Naket utan att vara ett dugg vulgärt! Så jäkla fint katten!

    SvaraRadera
  13. Du är min förebild i livet Meekatt! Klok, tar ingen skit, naturlig, rolig, en bra mamma och vacker! Önskar jag var som du!

    SvaraRadera
  14. Bara tanken ger mig panik, vara Naken i flera dagar, bara sommar och värme är ju lite smått skrämmande då man av värmen klär av sig, ja andra får ha lite kläder, jag bryr mig inte, men att så gott som alltid vara näck, OMG, klarar mig inte utan b-h, det är ju som att släppa lös dom. Stay in place är att föredra.....Ha ha ha jag älskar kläder årets alla dagar....
    Men du är så j-kla cool, fortsätt vara DU....

    SvaraRadera
    Svar
    1. Äh vafan - släpp fångarna loss, det är vår! ;)

      Radera
  15. Det behövs flera människor som du här i världen👍..

    SvaraRadera
  16. Alltså, jag bara tokälskar det! Och superhot! Trots att jag inte är flata, utan älskar karlar. 😝😉😍😘

    SvaraRadera
  17. Älskar att vara naken i tid och otid😂 skulle gärna åka till samma mysiga camping men har dock inte modet riktigt

    SvaraRadera
    Svar
    1. Bara att åka hit, du kommer inte känna dig obekväm i mer än 10 minuter!

      Radera
  18. Hahaha! Måste erkänna att detta är det första inlägg jag läst på din blogg- men definitivt inte det sista! Underbart svar på tal, naket är grymt och kkorna...fantastiska ;)

    SvaraRadera
  19. blev sugen på testa naken camping med familjen,. min de första jag tänker på är flytningar?!! Haha.
    //Mamma till två

    SvaraRadera
  20. Låter hur skönt som helst! Hoppas ni har en skön semester och slipper fler surisar, förstår inte vad det är folk är så rädda för. Och vi bor ganska så nära... Har i många år försökt att övertala mannen, men än har jag inte lyckats. Men lite nakenfis är vi allihopa här hemma när det är så varmt som nu (tillhör dock dem som slänger av bikinitoppen på semestern så fort jag får chansen, för det är fan inte skönt med en blöt bh och som dessutom ger en vita sträck) .

    SvaraRadera
  21. Trodde inte att jag kunde bli sugen på att campa, men det ser ju jäkligt skönt och avslappnat ut... Och utan kläder. Ännu mer +!

    /Duden, var ett tag sen sist....

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!