torsdag 9 juli 2015

Jag ligger med två!!

Alltså...i elva år har jag varit på den här campingen och i elva år har jag undvikit Boulebanan som i övrigt är väldigt populär här. Alla samlas där på kvällarna och det glada tillrop och skratt. Skittöntigt har jag tyckt. I förrgår såg jag min första match och NU fattar jag grejen. Alla dricker ju vin, de kallar varandra för fula ord varvat med kärleksförklaringar som "DET är min fru det!" och vrålar "VI LIGGER" i tid och otid, haha. Hysteriskt roligt. Speciellt efter en flaska vin! Norrmannen tog det på blodigt allvar och vrålade "JAG LIGGER MED TO!" Ett jävla massa liggande i den sporten och jag har dissat den i 11 år. Här ska köpas klot och sen ska det liggas!

Gick förbi banan i natt och skrattade högt för mig själv när jag såg stolarna. Liggandet fick genast en förklaring, haha.


over and out.

//Meekatt

6 kommentarer :

  1. Vad bra! Då kanske jag kan få lite fritt, Emil vill spela HELA tiden.
    Barnfamilj som ska stanna i 2 veckor, det kanske är oss de har tänkt på...Nu håller vi tummarna hårt för plats nr 5.....

    SvaraRadera
  2. Om du har varit på samma camping i 11 år, är det nog dags att prova någon ny. Ombyte förnöjer :D :D :D :D :D //Tess

    SvaraRadera
    Svar
    1. Varför det ?
      Finns ju folk som åker till samma sommarstuga i 30 år.
      Huvudsaken man trivs är det väl som gäller.
      Hälsningar Skaune

      Radera
  3. Morsom sak, hilsen nordmannen som ligger med to

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!