fredag 24 juli 2015

Meekatt goes TV-debut!

Igår kväll satt vi i godan ro på campingen när de ringde ifrån SVT och sa "Hej Malin! Vi vill ha med dig på TV imorgon! Eeeh...va? "Vad har jag nu gjort?" tänkte jag för en sekund innan jag förstod att det handlade om vårt campande och livet som naturister, haha. Såna é ju vi. Vi älskar ju vårt Solhejdan i Skanör - vårt lilla paradis på jorden. Det finns en massa fördomar och jag bemöter dem mer än gärna så att folk får en möjlighet att förstå och ändra uppfattning. Så det var bara att packa ihop i tältet, slänga ut ungarna i Meekattbilen och åka hem till Mellbystrand för att ordna barnvakt och boka flygbiljetter! Whoop!


Så ja, nakenhet, fördomar och naturism. Detta diskuterar jag i kvällens Aktuellt klockan 21.00 (påklädd!). Wish me luck?

Vill bara tillägga att jag satt bredvid Fredrik Reinfeldt på flygplatsen idag. Höll på att kissa på mig så starstruck jag blev, haha. Jag vågade aldrig fråga efter en selfie så jag SMYGFOTADE honom istället. Moget... Sån é tydligen jag. Men prata nakenhet på TV på bästa sändningstid - DET vågar jag! Haha ;)

over and out.

//Meekatt...

6 kommentarer :

  1. Sicken tur vi får in svensk tv här i Norge :D :D

    SvaraRadera
  2. Härligt att du vågar prata om detta i TV. Heja dig! Själv hade jag aldrig vågat bad naken på en strand. Däremot hade jag vågat fråga Reinfeldt om en bild.

    SvaraRadera
  3. Hahaha, älskar att du fegade en selfie men vågar stå upp för hela naturistsverige i TV! HEJA KATTEN! Du är fan bäst på ALLT! (Utom Selfies då, haha!)

    SvaraRadera
  4. Kul o sett dig på tv!!! Du va grym!!! Som alltid!!! 😛

    SvaraRadera
  5. Åhhh men Malin jag vill ju se detta! Finns det på svtplay eller nått? Kraam

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja sök efter aktuellt från 24e kl 21

      Radera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!