fredag 31 januari 2014

Kärlekstrams, Glömda ungar & En konstig man!?

Nu är webshopen uppdaterad med två nya tavlor. En till hallen som påminner oss stressade småbarnsföräldrar att ta med oss mobilen, vantarna, våtservetterna...och ungarna! Och en "Alla hjärtans dag"-tavla efter önskemål.

http://www.yourvismawebsite.com/birgersson-malin/webshop
 
http://www.yourvismawebsite.com/birgersson-malin/webshop

Idag blev det inte så mycket vettigt gjort. Jag går fortfarande på halvfart efter onsdagens party, haha. Man är ju inte 20 längre. Men det var jag i onsdags! ;)

Nu ska jag smörja händerna med Helosan, läpparna med Idomin och krypa ner till min kon-stiga man, haha. Han är för snäll för mig, jag vet. Men min mässa måste ha en trafik-kon!


over and out. (och förlåt Freddy. En del bilder är helt enkelt för bra för att raderas.)

//Meekatt...

4 kommentarer :

  1. Alltså Meekatt... Nu får du inte ta det här personligt. Det är det Inte! :)
    Men jag har tänkt på en sak - Dina tavlor. Som Egentligen är helt fantastiska,. Fyndiga och underbara.
    Det är bara ett litet Men.
    Vi är ju inte alla den där "kärnfamiljen" mamma, pappa, barn. Eller med någon älskling eller sambo.
    Jag är ensamstående med liten taliban. Världens bästa. Och en kattjävel. (den sötaste, gnälligaste)
    Men dom där familjetavlorna blir lixom lite fel ;) Tror nog att jag inte är ensam om att vara ensamstående och kanske vilja ha en tavla ;)
    du kan väl tänka på´t iaf :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag ska försöka bredda utbudet efterhand. Jag håller med om att det blivit mest "kärnfamilj" och det beror helt enkelt på att det är lättast för mig att sätta ord på. För där é ju jag. ;)

      Bara kom med förslag och tips så ska jag försöka få till något bra! ♥

      Radera
    2. Åh. Skoj! Skall fundera lite och knåpa ihop ett mail till dig ikväll.
      Och nej, det är inte konstigt att det är mest kärnfamilj. För sådana är ju ni.. ;)
      Bara det att vi andra oxå skulle vilja ha dina fina tavlor.. även fast vi inte är som du ;)

      Radera
  2. Jag som älskar bloggen skulle vilja köpa en "pappa" och "Skitunge"-tavla. Som varannanveckapappa hade det passat perfekt i mitt kök.

    Thomas.

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!